Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Våknet natt til torsdag med magesmerter og kvalme. I tillegg har jeg denne uken hatt sterk hodepine og ryggsmerter når jeg våkner om morgenen (noe som ikke er vanlig). Er i uke 17. Tidligere denne uken har jeg også våknet m hodepine og ryggsmerter men dratt på jobb allikevel. Mandag reiste jeg hjem før lunsjj - var så utrolig trøtt i tillegg til hodesmertene. Tirsdag hadde jeg hjemmekontor og onsdagen jobbet jeg hele dagen - selv om jeg var kjempe trøtt etter lunsj. Var ute og shoppet og spiste ute etterpå og fikk magesmerter den natten. Ringte legen og han sykemeldte meg 2 dager. Han spurte hvordan magesmertene var - om det var rykkvise smerter m mens smerter eller konstant smerter. Siden det var konstant smerte (og jeg ofte har mens-smerter, men lite. Har hatt små blødninger tidligere men ikke denne natten) sa han at jeg bare trengte hvile..ikke noe mer.. Hva tror dere - kan det være noe feil?
RaPe Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg plages også med magesmerter for tiden, og det er IKKE kjekt å gå og bekymre seg! Jeg stoler også på at siden jeg ikke har rykkvise smerter, men mer konstant, "seig" smerte, så er det voksesmerter og ikke noe alvorlig. Men går jo hele tiden og lurer, da... evig bekymring... Det høres jo ikke så bra ut når du har hodepine og kvalme i tillegg da...??? Drikker du nok vann? Siden du er i uke 17 skal du vel kanskje snart på UL? du kan jo levere inn en urinprøve hos legen, så finner de fort ut om du har eggevite eller en eller annen infeksjon... Lykke til. føler med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå