Gå til innhold

ang mme om kvelden........


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har begynt å gi mme som siste måltid om kvelden, begynte med det for en uke siden. fordi jenta mi på 6 uker nå klarer ikke å roe seg ned for nattet når jeg ammer. har prøvd noen dager nå hvor hun bare har fått pupp, men da sovner hun ikke før langt på natt og det sliter meg ut. hun sovner ved puppen og våkner 5 min etter at hun er lagt i senga si. jeg ser at hun er kjempe trøtt, men klarer ikke å finne den dype søvnen. det har ikke noe med hva jeg har spist heller. føler jeg ikke har nok melk om kvelden til å tilfredstille hennes matbehov. har ikke forhørt meg med helsestasjonen om det er greit......burde jeg det?

hvorfor bruker noen malt i mme?

andre råd hvis jeg skal kutte ut mme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde akkurat samme problemet, bare at hos oss begynte lillemann og bli urolig på kvelden ( vet at de fleste barn er det) og etter som dagene gikk ble det så ille at han lå med puppen i munn og skrek fordi han var sulten, og sovnet til slutt av utmattelse. det ble bare verre og verre, og han ble grinete tidligere og tidligere om dagen, og jeg prøvde det meste for og øke melkeproduksjonen, men ingenting hjalp....til slutt ga jeg opp og kjøpte mme, og jeg skal si deg vi fikk en annen gutt! han er mye mer fornøyd, leker og pludrer og er kjempefornøyd stort sett hele dagen! Han har også begynt og sove hele natten...han får det jeg har av melk, stort sett på morgenen og er fornøyd med det. Jeg snakket ikke med hs før jeg gav mme, det synes jeg du skal bestemme selv.....malt har man i vannet hvis babyen blir hard i magen, jeg har ikke trengt det ennå.......

gjør som du føler for det er uansett du som kjenner ditt barn best!

Skrevet

Jeg hadde samme problem, lillemann ble rett og slett ikke mett nok av bare mm.

Begynet med mme, og han bl en helt annan unge :)

Du må huske at man somregel har minst mm på kveldstid, så det kan være at din lille rett og slett ikke blir mett nok når du bare ammer. Sånn var det iallefall med min.

Skrevet

jeg har ikke prøvd noe for melkeproduksjonen.

men har liksom merket at ho suger mer på hendene sine for tiden enn det hun gjorde før. kanskje jeg har for lite mm.

ho spiser godt om dagen. da koser ho seg og er fornøyd.

igår kveld mått jeg gi opp amminga og gi mme. heldighvis hadde vi kjøpt inn litt. ville ikke legge seg til ro for natten, men da ho fikk mme så sovnet hun tungt og sov fra 2230 -0620 ca. fikk mm og sovnet igjen.

sambo og jeg har blitt enig om å gi mme hver kveld nå for at ho skal ha det godt og vi ikke blir så slitne.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...