Eskimo Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Eg har forstått at sjokolade o.l kan vera ganske kvalmeframkallande under fødsel og skive ganske lite fristande, så lurte eg på om det kan vera lurt å ha frosne bær i fryseren til å laga smoothie med? Er ikkje det ganske energigivande og ev. lett å få i seg? eller har eg ganske urealistiske forventningar? Ser liksom for meg at det kan vera godt med noko kaldt og lett fordøyeleg...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Ser også for meg at en kald, frisk smoothie med masse fruktsukker i seg må være deilig når man er midt i "arbeidet" - kjøler ned, slukker tørst og piffer opp energi. Men jeg er førstegangs, da, så snakker ikke akkurat av erfaring...
Eskimo Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 hehe, det var akkurat det... Kanskje det slår ut heilt feil;-) Men eg ville tru at det skulle vera bra...Er jo ikkje meir en 2min i mixser med ev. litt yoghurt og ei banan, så har me ein knall energidrikk.. Ser for meg at sambo kan fikse slike ting:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå