LizzyG Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Lillegull var litt snufsete igår men ble dårlig i natt så har sovet ca 3 timer i natt jeg. Og idag renner snørra like herlig hos lille. Føler at dette blie en dårlig dag gitt.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Her er også minstemann syk. Hun har vært våken mer eller mindre i hele natt med oppkast. Nå har hun (bank i bordet) ikke kastet opp siden kl 4.oo i natt så kanskje vi kan håpe på at det er over....... Nå lurer hun på om hun ikke snart skal ta en liten høneblund, kanskje mor også skal det... eller vaske mer sengetøy (som det har blitt endel skift på ja...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå