Gjest Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Hvor finner jeg en slik? Evt. et fint rustikt fat. Avlangt helst.
Søte små Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Jeg kjøpte en hos Perfect Home i fjor. Se side 37 i katalogen. http://www.kiamedia.no/perfecthome/
3stk Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Jeg har også den fra Perfect home,syntes den er kjempefin.Husker at den ble ganske fort utsolgt i fjor,var flere jeg kjenner som ville ha den .
hysterika Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Det har kommet et nytt slikt fat, gullfarga metall, på IKEA. Du finner det på julesidene deres.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Mener Kremmerhuset har adventsstake til kubbelys.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Den fra perfect home er nydelig!!
snuppsi blir storesøster Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Har ikke finni noen jeg liker jeg borsett fra en hos C.I. Pedersen, men den kosta 799,- Syns det var litt mye for en adventstake=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 jeg har den med englene fra perfect home og elsker den!!!
stolt-guttemamma Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Hei! Er perfect home konsulent, du kan gjerne bestille den adventstaken som flere her har nevnt av meg! Bare gi meg e-mailadr, så tar jeg kontakt! (den er ikke utsolgt enda)
SiljeMor88 Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 kremerhuset har nydelige avlange fat i forskjelligge farger, kun 49kr
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 24. november 2007 #12 Skrevet 24. november 2007 Jeg har også lyst på den.. Ei venninde har den og den er så fin!!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 24. november 2007 #13 Skrevet 24. november 2007 Den fra perfect home koster 398 viss ikke jeg husker feil..
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 24. november 2007 #14 Skrevet 24. november 2007 Da har jeg sendt melding til henne jeg var på party med sist og bestilt den jeg ja Gleder meg masse til den kommer!! :-) Den er kjempefin altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå