vamp1980 Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 noen som har ei bra liste de kan klistre inn her som jeg kan skrive ut?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hei! Om denne er komplett, vet jeg ikke, men.... Til deg selv bør du ha med: - amme-bh + amme-innlegg - morgenkåpe - tøfler - behagelige klær, f. eks t-skjorte/genser og stretchy bukse - klær til hjemreisen - toalettsaker (jeg har kjøpt dobbelt opp med dusjprodukter, tannkost, tannkrem, deodorant, hårbørste, hudpleieprodukter osv som jeg pakket ned i en stor billig toalettmappe fra H&M) - undertøy (solide truser, ikke string) og sokker - bind (selv om du sikkert får på sykehuset) - mobil + lader - fotoapparat + batterrier + minnebrikke - lesestoff - drikke + evt noe spiselig til fødselen Til babyen bør du ha med: - body (helst langermet nå om vinteren, kanskje?) - strømpebukse (jeg tenker å ta med strømpebukse i merinoull) - et babyteppe - en tynn lue + evt klorevotter - hentesett (mamma har strikket et kjempefint et med lue) - bilsete Sikkert mer som burde stått her, men det er i alle fall en begynnelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå