lilletrulte Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hei!! Alt var bra med bebisen. Er egentlig litt skuffa over ul. i går. Tok utvendig i gyn. stolen, ikke noe behagelig + at det virket som gyn. hadde veldig dårlig tid(hun foran meg var inne LENGE) så det virket som de skulle ta igjen litt tid på meg:( Så bare at det var liv der, og målte(fikk ikke vite lengden en gang, glemte og spørre også) Ble satt tilbake til 13+4 igjen:) regna med det for det er jo ikke så stor sjangse for å ha el. under mensen:) Fikk heller ikke med meg bilde, spurte jo ikke etter det heller, men har jo ikke spurt de andre gangene heller:( Fikk time til ord.ul. 10 jan i skranken der; og da jeg kom hjem hadde jeg fått time til ord.ul. i fr.stad den 28 des. også. Får vel ringe og avlyse på Sia da.
guttimai:) Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 Kjenner igjen den følelsen av å være skuffet etter en undersøkelse. Vil liksom at de skal svare ordentlig på det vi lurer¨på... jaffal prøve. Min siste ultralyd var helt topp, heldigvis. Er vi like langt igjen da? 28 mai? Jeg har altså så vondt i kjertlene i brystene for tiden. Det har virkelig tiltatt. Håper ale klumpene jeg kjenner er nomale. det er søren ikke lett å skille det i fra hverandre. hva som er kjertler og ikke mener jeg. Skal til en kontroll på som jeg har fått innkallelse til på mandag, så da kan de jo ta en skjekk. Nå har du vel sluttet på Crinonen? Utfloden er helt anderledes nå. Ikke bekymret for det lenger. Ha en fin kveld.
lilletrulte Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Ja nå er vi like langt igjen;) Hun var så nøye forrige gang, så er ikke så farlig med den jeg var på nå. Har sluttet på crinonen:) fikk en kraftig sopp infeksjon som nesten var umulig å få bort da jeg gikk på den, så da slutta jeg. Utfloden er endelig normal igjen:) kjempedeilig!!!! Hadde en vond kul i det ene brystet da jeg ventet lillebror for 4 år siden, og var inne for ul, men alt var fint og ikke noe å bekymre seg for. Håper alt er normalt med deg også Begynner magen å komme hos deg da????
guttimai:) Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Jo har begynt å få mage, selv om dette er første gang jeg har kommet så langt i et svangerskap. Det er veldig koselig. Får bare håpe en ikke blir altfor stor:) Det er nok mye luft også nå da, men igen bukser er gode lenger. Føler jeg må vente til neste uke med å kjøpre gravidbukse jaffal:) Du da?
lilletrulte Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Ser ikke noe mage, men noen bukser er blitt litt trangere over bekkenet og magen. Magen har pleid å komme sent på meg. Med første mann hadde jeg ikke mammabukser, og med andre mann begynte jeg ikke med det før godt over uke 25. Skal til legen nå, og er spent om jeg får høre noe hjertelyd;) Krysse fingre.....
lilletrulte Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Nå er jeg tilbake fra legen. Fant hjertelyden med en gang!!! 150 nydlige slag pr. min:) Hørte mine "sakte" slag i bakgrunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå