Gå til innhold

Er det noen andre som har termin på Lucia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke jeg har sett noen.... Men kanskje det skjuler seg noen her likevel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Joda jeg har også termin den 13. desember..Å det er jaggu med ikke lenge til nå..;)

Skrevet

Å, så supert å høre! Da har ejeg en det blir ekstra spennende å følge med på!!! Har du barn fra før?

Skrevet

Har bursdag på Lucia:):) Kjempefornøyd med den datoen, så er bare å anbefale! hehe..

Skrevet

Nei det er min første, så dette blir spennende..Gleder meg kjempe masse. Men egentlig håper jeg at den kommer før...Men men den kommer vel når den er klar vil jeg tro;)

Skrevet

Hehe, jeg tror alle gravide gjerne ville hatt litt før termin... Her må den ikke komme før den 10. iallfall, for pappaen skal jobbe hele jula, bla julaften fra kl halv syv... Vil gjerne unngå det, og han skal jo ha pappapermisjon i to uker fra jegkommer hjem fra sykehuset. Så hvis jeg kommer hjem den 12. skal han ikke på jobb før 4. juledag. Ender vel med at hun kommer 2 uker etter;(

Skrevet

Ja huff det er jammen ikke enkelt alt det her. Min samboer jobber i nordsjøen og kommer ikke hjem før den 13.desember sånn egentlig, men han fikk ordnet det slik at han heller kommer hjem den 9.des. Så etter den tid er babyen hjertlig velkommen:)

Skrevet

Jeg skal ha ks på Lucia dagen:-). Så nå er det heldigvis ikke lenge til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...