♡ Rødhette ♡ Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Mannen har vært veldig flink fra dag en.. Står opp annenhver dag når han er hjemme og han tar gjerne mini om jeg skal noe eller jeg bare har lyst på fri.. Klesvask og annet husarbeid er også ca 50/50 fordelt.. Mulig jeg tar noe mere.., men det er helt greit..=))
Honningmelon Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Nå er ikke noen av mine baby lenger da ( snart 4 år og 1 år), men han er veldig flink med barna. Husarbeid er han ikke så flink med...
lille je Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Definitivt med småen. Kanskje ikke med husarbeidet;)
~~DoraDora~~ Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 På lik linje med meg når han er hjemme fra jobb. Han er hjemme hver dag klokken 15.15, og da deler vi på alt. Det gjelder også de to andre barna våre og husarbeid etc. I helgene sover vi lenge hver vår dag :-)
☆Anonymia☆ Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 ja han er veldig flink med mini,når jeg ber hanom det..:
linda&emil Skrevet 24. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2007 sånn er det her å,må be han gjøre ting! men når han har han er han veldig flink:)
Mammapudding Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Ikke så veldig flink, men han blir bedre og bedre etterhvert som Leah blir større..nå er hun 3,5 mnd:) Jobber mye, men når han har litt fri må han lage middag og rydde!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Ja,han er veldig flink. Vi står opp annen hver dag i helgene og når vi ellers ha fri sammen. Og våkne O om nettene så står han opp og roe han ned.. Husarbeid deler vi og på.. Så klager ikke på han jeg bor med nei..
~sjiraff~ Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Har ingen baby lenger jeg da, men i hovedsak faller mesteparten av ansvaret for snuppa og husarbeidet på meg. Grunnen er at han jobber såpass mye som han gjør. Da det kommer ny baby i feb. har han fått streng beskjed om at jobbingen må trappes ned og han må hjelpe meg mere. Det er han innstilt på og jeg regner med at det skal gå bra )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå