trulte86 Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Er det noen som har blødd mer elle mindre konstant etter å ha sluttet med pillen? De to første mnd var alt helt normalt, men de to siste har det vært blødning stortsett hver dag..varierende i mengde og farge... Vil så gjerne bli gravid...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Du er bare 21 år, men jeg vil like vel oppfordre deg til å kontakte lege. Uregelmessige blødninger bør du ta på alvor, enten du prøver å bli gravid eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå