Gå til innhold

noen meninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

om forslaget til ny permisjonsordning.. altså 4 mnd til mor, 4 mnd til far og 4 mnd til å gjøre som man vil med..

Jeg liker det ikke.. mener det må være opp til hvert enkelt par hvordan man gjør det.. er så innmari individuelt hva som passer for seg..

For oss passer ikke denne ordningen.. sambo ønsker ikke å være hjemme i 4 mnd, spesielt ikke når det blir påtvingt han på denne mnd.. og jeg ønsker å være hjemme i ett år...

Sambo har en jobb der det er myye viktigere at han er tilstede, i forhold til min jobb.. Han er dessuten mer opptatt av karriere enn meg..

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg tenker at det må få bli opp til hvert enkelt par. Men syns det er bra at mennene er med i regnestykket i større grad enn før, de har rett på like mye som oss damene mener jeg.

Når det er sagt; vi kommer til å kjøre det ganske tradisjonelt. Mannen min går skole, og kan ikke ta permisjon uten å bli forsinket i studiene, så han skal være hjemme i sommerferien min. Men jeg vet at hvis han hadde hatt jobb, ville han hatt lyst på halve permisjonen.

Syns det er bra at mannfolka kommer mer på banen (selv om jeg selvfølgelig helst skulle hatt hele året hjemme sammen med nurket...)

Men igjen - det med fordeling av permisjon må parene få lov til å bestemme selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...