Gå til innhold

Dumt spm ang grøt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men lurer på når dere ga smaksprøve de første gangene, hadde dere babyen liggende eller delvis sittende på fanget?

 

Og hvordan gir dere sviskemos, på skje rett fra glasset?

 

Takk hvis noen har lyst å svare =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde babyen halvt liggende i armkroken på fanget ja, har det noen ganger enda også.

Og sviskemos kan gis rett fra glasset med skje, eller hell ut det babyen skal ha på en asjett så kan du sette glasset i kjøleskapet og det holder seg en stund (står hvor lenge på glasset).

Skrevet

Jeg hadde henne sittende i armkroken slik at jeg fikk kontrollert armene hennes, eller så satt hun i vippestolen og jeg satt på gulvet foran. Vi gir sviskemos rett fra glasset ja:)

Skrevet

Har henne i armkroken. Ga sviskemos i grøten, fikk litt annen smak på grøte. Ellers gir jeg malt i grøten nå, funker bedre her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...