Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Men lurer på når dere ga smaksprøve de første gangene, hadde dere babyen liggende eller delvis sittende på fanget? Og hvordan gir dere sviskemos, på skje rett fra glasset? Takk hvis noen har lyst å svare =)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hadde babyen halvt liggende i armkroken på fanget ja, har det noen ganger enda også. Og sviskemos kan gis rett fra glasset med skje, eller hell ut det babyen skal ha på en asjett så kan du sette glasset i kjøleskapet og det holder seg en stund (står hvor lenge på glasset).
snart3barnsmor:) Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Jeg hadde henne sittende i armkroken slik at jeg fikk kontrollert armene hennes, eller så satt hun i vippestolen og jeg satt på gulvet foran. Vi gir sviskemos rett fra glasset ja:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Har henne i armkroken. Ga sviskemos i grøten, fikk litt annen smak på grøte. Ellers gir jeg malt i grøten nå, funker bedre her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå