Gjest Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Nå har jeg begynnt å pakke den berømte sykehusbagen. Er 37+0 i dag, så jeg synes det er greit å få det unna. Er litt rart også å tenke på at det er bare 23 dager til termin.....og at jeg begynner å forberede meg på å dra til sykehuset....
carina og *jentegullet* Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 d er lurt...jeg hadde ingen ting klart nå eller med første mann....
Gjest Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Det skjønner jeg godt at du ikke hadde siden du fikk 6 uker for tidlig denne gangen. Men du slipper å tilbringe julen på sykehuset som jeg kanskje må gjøre da,deler av julen ivertfall kan bli der.
nungo Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Sikkert en god ide - så er det det mindre å tenke på :-) Lykke til!
Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Har begynnt så smått å pakke den jeg også. Har termin 1 dag før deg:) Bare 3 uker igjen jo. Merker godt at det nærmer seg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå