Gå til innhold

da var bagen pakket


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin .des og bør definitivt begynne å pakke. Plutselig står jeg der og går rundt meg selv forvirret og stresset for at jeg ikke har pakket. Tenkte å begynne idag, det er jo egentlig ikke så mye man trenger å ha med seg, så det går jo fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... da har du jo kun kort tid igjen :-) nei man trenger ikke spes mye m seg... men det er litt kor å pakke synes jeg. Blir veldig "nært" til det skal skje... Du får ha lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bagen ja, driver å utsetter det med å si til meg selv at det er jo fort gjort.....tror jeg skal ta meg selv i nakken å gjøre i dag. Satt å så babyboken som storesøster har kjøpt til den lille og fant ut at oi den må jeg jo ha med meg. 11 dager til terminen føles langt unna men også nært liksom. Hadde en "gjøremassedag" i går der jeg sprang rundt i 3 timer på butikkene å fikk julegavene ferdig (isholke ute så det var vedlig spennende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Risikosport du har drevet m i går m andre ord ;-) har hatt en "gjøremassedag" i dag... eller så mye som jeg klarer da... probl m bekken og rygg. Fått vaska gulv og handla litt julegaver :-) godt fornøyd m innsatsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe fikk svi litt for gårsdagen i natt da, vondt i bekkenet hver gang jeg rørte litt på meg så jeg våkna og måtte opp å gå litt. Dagens planer er å slappe av men har litt problem med å sitte i ro...mye skal bare ting som må fikses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å pakke på fredag kveld, men har ikke pakket så mye, har bestandig problemer med å pakke,pakker best når jeg tilslutt MÅ pakke,men har ikke tenkt å pakke like før vi må dra til sykehuset så jeg må vel skjerpe meg. 3 uker igjen til termin da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber best under press m andre ord ;-) stort sett ferdig med min pakking bare litt hygieneartikler igjen, men skal bruke de hjemme noen uker til, så de blir ikke pakket ned m det første :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...