beautiful Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Hvor lang utdannelse er det? Er det bra betalt?
Pysjen Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 ¤Kokk ¤fire år ¤kan være, men skjennerelt ikke
Blå + en i magen Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Helsesekretær, 2 år på skole + labkurs ved siden av. Ikke bra betalt, men det visste jeg jo før jeg valgte det. Men ønsket heller å trives maksimalt, og å gjøre det jeg ønsket, enn å tjene bra i en jobb jeg egentlig ikke trives i...
Knøttefrøken Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Jeg har ikke utdannense til noe spesielt, men har studert litt forskjellig, og et år i utlandet så har fått med meg en del relevant alikevel.var vel ferdig" på skolen når jeg var 23. Jobber i en privat bedrift med teknisk support og kundeservice for oljebransjen. Tjener ikke så veldig bra, men skal kreve mer lønn når jeg kommer tilbake fra perm, og får jeg ikke det starter jeg å se etter noe annet:-)
bare_blåbær Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 utdanna sosionom (3 år høyskole), jobber som miljøterapeut ved bolig for ps.utv.hemmede. Stortrives i jobben, men lønna er ikke så bra.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 - Kundebehandler - Ufaglært, trenger bare pc kunnskaper - 275 500,- i tillegg på minst 20 000,- i året
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Ballettpedagog. Vanligvis 3 årig høgskole, men jeg har tatt noen omveier, så jeg lander på 6 års utdanning etter endt videregående. Lønna er....tja, ok. Kommer litt an på om du er ansatt privat, i kulturskole (kommunalt), på videregående (fylkeskommunalt) eller på høgskole (statlig). Jeg har to arbeidsgivere, de lønner meg ulikt, mellom 311 og 340.000. Men jeg har noen års ansiennitet, tror startlønna ligger rundt 290.000. Verdens beste jobb!!
Niem og Patrick Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 * Elektriker * 2 år skole og 2,5 år i lære * Ganske godt betalt, litt usikker på årsinntekten, men det nermer seg 200kr timen
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Jobber som teknisk tegner, 3 år med videregående, jobber i en liten privat bedrift på en liten plass, hadde tjent bedre om jeg hadde jobbet på en større plass, men føler at jeg tjener helt greit, har 280000,-, og trives kjempe godt.
tertilus Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Jobber som sosionom på sosialkontor. Tjener 331.000,-. Tung jobb, tenker å finne meg noe annet når jeg er tilbake fra permisjon i 2009.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Jobber i Forsvaret Bra lønn Ingen utdanning
Idun<3tosmå<3 Skrevet 24. november 2007 #12 Skrevet 24. november 2007 Tre år Bioingeniør Kan jobbe på sykehuset, givende og spennende, men ikke bra betalt. Jobber nå i et oljesørvisfirma, da er det bra betalt!! Lønnsforskjell på ca 170 000 kommer an på hva slags sykehus da.... Utdanningen er super, men man må like kjemi...
Gjest Skrevet 24. november 2007 #13 Skrevet 24. november 2007 -Ambulansesjåfør -Er under utanning nå -225.000
Gjest Skrevet 24. november 2007 #14 Skrevet 24. november 2007 Jobber som sekretær på sykehus. Driver i skrivende stund å leser til eksamen i praktisk lab.arb. som i ledd i å få autorisasjon som helsesekretær. Har i utgangspunktet kun et kurs i sykehussekretærfaget. Topplønn slik det er er nå, ligger på ca 278 000 brutto pr. år.. (dvs. etter 10 års ansenitet) Har eit fint arb.miljø da, og derfor trives jeg!
fullrulleihuset Skrevet 24. november 2007 #15 Skrevet 24. november 2007 Sykepleier ca 330 000 i året med turnustillegg. Jobber i psykiatrien og stortrives med det!
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 24. november 2007 #16 Skrevet 24. november 2007 Jobber som sykepleier og stortrives! 3 år høgskoleutdanning, med muligheter til å ta forskjellige spennende videreutdanninger. Men lønna er ikke noe å skryte av,, En begynnerlønn på 280.000.. Men det viktigste for med er å trives i jobben. Planen er og en gang videreutdanne med til jordmor.. Da blir det 2 år til på skole..
*Super*Mamman* Skrevet 24. november 2007 #18 Skrevet 24. november 2007 Sykepleier. 3-års høyskoleutdanning. Dårlig lønn , iallefall i forhold til ansavar osv. Elendig helge, kvellds og nattillegg... Begynnerlønna er 280 000 + tilleggene..
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 24. november 2007 #19 Skrevet 24. november 2007 BI Salg/markedsføring Grei lønn ca 400' pluss tillegg og bonus Veldig fritt arbeid (jobber når jeg vil, så lenge jeg oppnår resultater) og med hjemmekontor.
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 24. november 2007 #20 Skrevet 24. november 2007 Offiser i Sjøforsvaret. Utdanning: Befalsutdanning/ Ledelse. Samt Styrmannsertifikater og andre kurs. Lønn: avhengig av hvor en jobber, på sjø eller land. Jeg sluttet på sjø som er godt betalt og begynte på land.( og dermed går MYE ned i lønn) Tjener ca 300 000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå