nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 veldig fornøyd med bergans. den er kjempefin for de store barna som bærer sekken selv på tur
Tommage♀♂ Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Har ikke prøvd ut aå mange, men vi har en Bergans og er fornøyd med den
LadyLuck & Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 vet at bergans har barnehage sekker. de var ye brukt der jeg jobbet før, var greie for barna å bære (på tur etc) og de har tross sin størrelse ganske stor plass
Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Har den minste til Bergans-rommer 12 liter. 299,- Håper bare vi får brukt den før den blir for liten:)
To trollunger + en spire Skrevet 24. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2007 Er det denne dere mener? http://www.aktivebarn.no/f?/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=list&table=PRODUCT&template=list_subcat&sort=PRIORITY&func_id=AKT99
englegull Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Jeg har selv jobbet i barnehage, og har derfor kjøpt Bergans barnehagesekk til min. Den skal han ha hele barnehageperioden. Nåd barna skal på tur med sekk på ryggen, er det viktig å ha en god sekk som gir riktig tyngdefordeling og minst mulig belastning.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 jepp, den som heter nordkapp jr 12 liter )
~sjiraff~ Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Som de over her har også vi Berganssekk. Det som er viktig da du skal kjøpe sekk er at du kjøper en sekk som passer til barnet og er god på tur. Kjøp en med belte rundt livet og stropper til å feste skulderremene sammen. Vi fikk anbefalt noe annet en Bergans da vi var på Sportshuset (husker seff. ikke hva den heter), kjøpte den vi ble anbefalt men da vi prøvde den på sykken til snuppa stod sekken i spenn ut fra ryggen istdet for å ligge inntil. Så mitt beste tips er vel egentlig å ta med barnet da du skal kjøpe sekk og prøv sekken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå