Uwimana Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Nå er jeg såå forbanna altså!! sambo var på julebord med klassen igår kveld/natt, og jeg sa han skulle komme hjem i tide! Ja da han kom hjem i tide han, men han var jo SÅÅ DRITINGS full!!! Jeg lå inne på soverommet, og hadde med meg lillegutt der, fordi han var max urolig og gråt masse!! så kommer han inn der da, og begynner å snakke med høy stemme osv.... kommer opp i sengen og ligger der å snakker!! plutselig hører jeg lillegutt knaske på et eller annet, og da hadde han jammen gitt han non stop og pizza!!!!!!!!! er det mulig altså!!! jeg ble SÅ forbanna!!! dette endte jo med at lillegutt ble lys våken, så han sovnet ikke før kl var halv 5!!!! og våknt kl halv 8 igjen!!! JÆVLA MANNFOLK!!!!!!! sorry men hadde behov for å få det ut;) hihi......
Gjest Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Støtter deg 100 % Mannfolk er noe jævla herk!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Jeg og ler litt - skjønner godt du blir litt irritert over bråket, og at han ga lillegutt non stop og pizza sånn midt på natta... Men så lenge han ikke komme hjem driting hver kveld er vell det ikke noe å bli sint over? Og jeg reagerte på at du skrev at du hadde sagt at han måtte være hjemme i tide - gir du gubben din inne tider?
LadyLuck & Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 hadde det vært her, så vet jeg hvem som hadde måttet sove på sofaen i natt ja
Uwimana Skrevet 24. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2007 til deg fru hottentott.....for det første er han ikke "gubben" min, og or det andre så JA jeg pleier å si at han skal komme hjem i tide ja, og med det, så betyr der at han IKKE trenger å komme rakende i 5-6 tiden på morgenen!!!! kall meg gjerne streng, men tror nok det er noen som er med meg på den der:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 UNNSKYLD samboern din da.. Verken jeg eller min sambo er ute ofte,men når det skjer så er vi ute så lenge vi vil - være med til festen er slutt..Og både han og jeg ha komt hjem veldig fulle, ikke at lillemann i huset ha merket noe - for han ligge i egen seng på eget rom. Men vi har ingen tid vi må være hjemme igjen - tar med mobilen og sender på ei mld.. Ofte når jeg er ute på byen ligge jeg over hos venner der - ettersom jeg er den eneste som skal denne veien,så slippe jeg å ta nattbussen alene. Og det skjønner min kjære.. Men som jeg skrev jeg skjønner veldig godt at du blei irritert over at han begynte å gi sønnen det han gjorde, han kunne lagt seg på et gjesterom eller stua.
~sjiraff~ Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Hehe.. må le leitt jeg også.. ) Men hadde nok blitt ganske så sur selv. Hater å bli vekket midt på natta da samboer kommer full hjem. Og hadde hvertfall blitt sur om han begynte å fôre ungen. Men hevnen er vel søt - er det ikke på tide å vekke ham da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå