Serial mom Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Da var det første dagen på overtid,gitt! Eneste vondten jeg har er i tisseblæra(tror jeg),det svir/stikker/stråler som bare fy hver gang vesla er borti,kan ikke sitte vanlig engang,må enten ligge eller ake meg helt ned i sofaen. Har vært sånn halvanna uke,så er ikke noe nytt.(og ja,har sjekka for uvi,det er ikke det,men føles sånn!) Noen som har hatt en spennende natt????
Norwegian by injection Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hei elli! Heldigvis ikke en del av gjengen men....... Uff a meg...kjedelig med overtid ja! Gikk selv 6 dager over med lillemann og de var veldig lange dager....men hun kommer snart, hehe! Spennede....har tenkt på deg nå i november, ropte på deg for et par dager siden. Kanskje hun kommer på bdagen min på tirsdag :-) Klem
enpå3ogenpå1 Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 har jo ihvertfall skjedd noe i natt. Våknet at måtte tisse i halv 5 tiden, og igjen kl 5, da kom deler av slimproppen (ikke så mye men var litt blod også). Og så begynnte ganske kraftige mens smerter i mage og rygg (kraftige til meg å være, som til vanlig ikke kjenner at jeg har mensen), men ikke værre enn at jeg fint kan holde ut. Var jo ikke så lett å sove, for det kom ganske jevnlig. Måtte også opp og tisse nesten hver halvtime, følte det sprengte på litt i underlivet og trodde vannet skulle gå, noe det enda ikke har gjort (heldigvis for da må jeg legge meg ned, har baby i seteleie og rumpa er ikke festet, så håper rett og slett det ikke går før de evt må ta det på føden). Har ringt føden og fått beskjed om å bare være hjemme enn så lenge, slappe av/ sove, spise og drikke godt. Men det er jammen ikke lett å slappe av når man vet hva som ligger foran en!!! Mens smertene er det så abolutt enda, for en liten halvtime kom enda mer slimpropp. Og så har jeg vært så utrolig mye på to (nr 2) så nå må jeg vel snart være tom??? Dette er spennende og skummelt på en gang. Håper virkelig det ikke gir seg!!!!! Enn dere andre i 23.nov gjengen???
*1+1=2 små* Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 jada er her fortsatt jeg og*grine* Har nesten ikke sovet i natt, måtte tisse ca 1 gang i timen og har ligget med en deeel maserier(vil kalle det maserier fordi jeg ikke føler at det har skjedd noe særlig mer:P).....nå klarer jeg uansett aldri å sove no bra når det er fullmåne og det var ikke no unntak i natt heller.... Kjenner desverre ikke noe særlig mer nå, håper at vannet går eller et eller annet skjer fordi nå vil jeg ha ut nurket altså!!! Skal rydde og vaske leiligheten fordi mamma og pappa kommer på besøk med no stæsj....får håpe det skjer noe da;) Trodde jeg kunne slippe å gå over termin.....men men en dag til eller fra spiller vel ingen rolle? Får jeg lov å pynte til jul nå?
enpå3ogenpå1 Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 har du sjekket om du har åpning eller? Er jo ikke sikkert det er maserier? Jeg sitter og lurer på om det jeg har kalles mens smerter eller rier? Innimellom gjør det faktisk ordentlig vondt...både i mage og rygg.
*1+1=2 små* Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 skal sjekke det på tirsdag men vil tro at jeg merker om det blir sikkelige rier.... har hat mye menssmerter imitt liv og dette er ligner veeeldig bare at det kommer ofte...men så lenge jeg klarer å gå og styre med alt så vil jeg kalle de maserier(tar seg jo ikke opp) eller kan godt kalle det mensemurringer altså! heheh uansett ingenting som fører til noe mer... Def. ordentlig vondt! Jeg synes det er ubehagelig, men ikke vondt..kanksje fordi jeg vant til den smerten, hvis du ikke pleier å ha mensevondt så kan det jo kjennes værre for deg? MEN hvis du får så vondt at du må stoppe opp OG det kommer regelmessig må du ringe føden!=) DA er det nok rier
enpå3ogenpå1 Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 jeg synes ihvertfall det drar seg litt på her. Vondere nå enn i natt feks. Spennende spennende. ******************************deler litt komme i gang støv*******************
*1+1=2 små* Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 *krysse alt som kan krysses for deg* Tror nok jeg sitter her i noen uker til:P har gitt opp håpet... Hvis det tar seg opp så er det nok noe i gang ja:) ønkser deg uansett lykke til, vet at varme hjelper VELDIG mot den type smerte! Så stå i dusjen til du ikke orker mer og lag deg en varmeflaske og en kakao:)
enpå3ogenpå1 Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 hehe noen uker blir det nok ikke. Plutselig skjer det vettu, selv om det ikke føles sånn ut. Det fortsetter å komme slim og blod her, regner med det er slimproppen og at det åpner seg mer og mer. Smertene er ganske s¨å vonde når jeg sitter oppe faktisk, og hvis ikke dette fører til noe å blir jeg dritskuffa Så jeg ligger i senga og slapper av og tar tiden på disse smertene. Det ligger mellom 16- noen og 20 min mellom. Men sånn som når jeg sitter foran pc'en synes jeg nesten de er konstante, ihvertfall i magen. au au au...
Serial mom Skrevet 24. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2007 HEI!!!!!! Så koselig å se deg her inne,USAmamma! :-) Er bare innom litt sporadisk,så får ikke med meg stort! Jepp,som du ser,så har det ikke skjedd noe,og virker ikke som det skal skje noe idag heller. egentlig likegreit,for er så forkjøla! Går alt bra med lillebror i huset? Begynner vel å bli stor gutt han nå!:-) B.dag på tirsdag,altså? Skal gjøre mitt beste for å få henne ut den dagen,hihi! Hadde selv b.dag den 14,og et par venninner herfra hadde 16 og 17,men vesla vil visst ikke dele b.dag med noen! Diva-nykker! Håper jeg ser deg her inne flere ganger. Hva er planen for jula i år? *klemmer*
Serial mom Skrevet 24. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. november 2007 Ser da ut til at det kan skje noe for NOEN her inne idag/imårn,så jeg må bare hyle ut et stort LYKKE TIL!!!!!!!! Maserier og menssmerter er bedre enn ingen smerter,så her får vi tenke positivt,dere! (selv har jeg ingen smerter...) Vært tur med hunden nå,så skal det vel støvsuges og handles litt... Spennende lørdag,altså! ;-p
*1+1=2 små* Skrevet 24. november 2007 #12 Skrevet 24. november 2007 Tror kanksje en av oss føder i løpet av natten altså!! Enlitenen ser ut til å være godt i gang!!
Serial mom Skrevet 24. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. november 2007 Ser ut for at det kan skje noe der snart,ja! Vi får heie henne frem! :-)
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 24. november 2007 #14 Skrevet 24. november 2007 Høres ut som at det er noe på gang hos noen, ja:-) Gud, som jeg også vil!! :-) Kan tenke meg at følelsen er litt todelt: spennende og veldig skummelt:-) Jeg har hatt en fin natt. Sov sammenhengende frem til 8.00, men er fremdeles dødstrøtt. Merker ellers ingenting. Eneste, har slik som du elli-karamelli sier; det stikker litt i blæra liksom. Tror hun stanger hodet veldig der. Det må hun for all del gjøre dersom det resulterer i noe:-) Har ellers ingen tro på denne dagen. Burde vel merke NOE om det var noe på gang.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #15 Skrevet 24. november 2007 God morgen :-) Her skjer det ikke så mye, utenom en del kynnere og lillegutt som prøver å grave seg ut på egen hånd, hehe... Auau... Prøvde brystvorte-trikset i sted, da fikk jeg en kjempehard kynner med antydning til vondt i, og den varte i en evighet!!!! Ble aldri myk igjen jo... Så etter jeg har sett håndballkamp tenkte jeg å prøve det litt mer, hehe... hadde egentlig vært kult å fått med seg finalen i Skal vi danse i kveld også før jeg må avgårde... :-) Håper det skjer ting både her og hos dere, så lykke til!
*1+1=2 små* Skrevet 24. november 2007 #16 Skrevet 24. november 2007 hvordan ser det ut jenter? No emer aktiviteter? Jeg har egentlig konstante kynnnere av no slag...og murringer i ryggen og magen...men tør ikke håpe på noe:(
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 24. november 2007 #17 Skrevet 24. november 2007 Hei. Sniker meg inn til dere en tur, jeg. Hører ikke til 23.nov-klubben, men... Menstermin 28 og ult 3/12, men har de siste dagene hatt masse kynnere mm... Litt bedre i går, men i dag har jeg hatt konstant hard mage. Kommer noen skikkelige tak, verking i korsryggen og mensvondter.... Håper på underverker i løpet av natta, men... Lykke til til dere andre her, hvertfall. Uansett er det snart deres/vår tur :-)
Serial mom Skrevet 24. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 24. november 2007 Bare inneom en snartur for å si at det definitivt ikke funker med fullmåne for meg ihvertfall! (dessuten regner det her,så månen har stukket å gjemt seg alikavel!) En snartur på kjøpesenter resulterte i enda tettere nese og stølere kropp,thats it! (ja,og en sengehimmel til vesla da) Håper dere får en fin kveld,med eller uten vondter! Klemmer fra
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 24. november 2007 #20 Skrevet 24. november 2007 Noe nytt jenter? Logget meg inn og leste: "I dag er det søndag 25. november. Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -2 dager (0 uker) til termin fredag 23. november 2007". Ååååååååååååååååå, det hadde jeg aldri i livet trodd for noen måneder siden. Av en eller annen obskur grunn trodde jeg at jeg skulle føde før. Sitter her og føler meg i utrolig god form nå- intet som minner om pre-fødsel her, nei. Har nettopp danset etter Gossip- litt for å få bukt med ubrukt energi og litt for jeg godt kan få henne ut nå!! Har egentlig plutselig blitt litt lei. Folk maser så fælt og så vil jeg helst slippe å bli satt i gang. Gruer meg en smule til fødsel, men samtidig blir det jo veldig spennende! Lurer på om mali-mannen og jeg skal gjøre et nytt forsøk på sex i kveld. Alt som kan hjelpe!! :-) (unnskyld detaljer) (Vi forsøkte i går, men det ble så mye fjolling og latteranfall at vi ga oss.. :-)) Lite aktivitet fra dere her inne nå. Kanskje det betyr at noen er i gang med noe? :-)))
Serial mom Skrevet 25. november 2007 Forfatter #21 Skrevet 25. november 2007 Ny dag,nye muligheter.... til å få gått tur med dyret,rydde,skru sammen hyller til kontoret,osv osv. Er nok det eneste som kommer til å foregå her ihvertfall! Ergo: ingen tegn til noe som helst hos meg! Bedre nyheter hos dere andre,eller?
*1+1=2 små* Skrevet 25. november 2007 #22 Skrevet 25. november 2007 er her i dag jeg og gitt:P har gitt opp håpet om at det faktisk er en unge her....haha har nesten ikke sovet i natt da, tisset vel 8-10 ganger og våknet pga smerter i ryggen...desverre har det nesten gitt seg igjen*grine* Må vel sove litt snart, i håp om at noe skjer i natt!! Jeg håper jo alltid men jeg tror jeg bare blir lurt!!!
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 25. november 2007 #23 Skrevet 25. november 2007 Begynner å bli redd for at jeg må bli satt i gang her. Ingen tro på at den lille finner veien ut av seg selv:-) Er litt redd for å måtte gå 14 dager over, jeg sover så og si ingenting lenger. Våkner av kynnere, må opp å tisse og vondt i symfysen/bekkenløsning. Tror jeg må hyle meg til å bli satt i gang neste helg om ingenting har skjedd. Jeg vet at det alltid er best å la naturen gå sin gang, men man skal jo ha krefter igjen til fødsel og ikke minst etterpå også. Kjekt å følge med på dere andre også. Det virker som at det er lite tegn på at noe skjer hos hos alle, så hvis en av dere plutselig ryker inn, er jo det et godt tegn:-) Ha en fin søndag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå