Blomsterenglene Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 I Askim er det det i dag..=) Blir sikkert morsomt for unga med nisse og greier.. Hihi.. Passer lillebroren min i helga, og han er livredd nissen.. Stakkar.. Han er 4 år da.. Og har alltid hvert det..
Kaffemocca Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Det er på morenen på slitu og.. Med muligheter for å ta julekort bilder og nisseposer=)
LadyLuck & Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 her i byn er det ikke før neste fredag. Julegate åpning og nattåpne butikker, og lørdagen er det lysfest (fikk litt julestemninge jeg nå... gleeeder meg)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Er på Jessheim i morgen:) Gleder meg masse masse!!!:0)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Er i Hokksund i dag også.. Gamle hokksund..=)
3b@rnsmor-30* Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 her er det det alltid 1. søndag i advent. så i må vente en uke til vi.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Selvsagt er det PÅ Lillehammer, de kunne nå godt ha ventet en uke men neida, alt skal jo være denne helga her. sukk. Det er boligmesse i helga, det er Putti Plutti Pott på Maihaugsalen i dag, det er sånn førjulsgreie på Veimuseumet i morgen. Jeg kunne tenkt meg å rekke alt men det gjør jeg altså ikke. Men får trøste meg med at det er julegate på Maihaugen nesten helg og det er koslig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå