ZamZam Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Er så sint at jge snart sprekker!!! Makan til fittkjerring skal du lete lenge etter... Hadde ei veninne som alltid snudde seg til meg når hun hadde det vondt og når jeg trengte hjelp var hun alltid for opptatt. Mannen min ville at de skulle flytte inn i huset vårt når vi flyttet til utlandet i tillegg skulle dem ta vare på hundene våre... HELE sommeren har jeg bøyd meg i støvet for dem pga at mannen min ville ha de som venner. De skulle betale 45o euro i leie og vi skulle betale vann og elektrisitet. ( deres gamle husleie var 600 euro). Hele sommeren har jeg hørt på hvordan de har gjort meg et tjenneste osvosv. Jeg var alene med to barn, pusset opp huset litt, bygget et større uthus ( jeg måtte hente alt som trengtes) flyttet, hadde ryggproblemmer. jeg sto op kl 06 og la meg kl10, var rimelig sliten etterhvert. De flyttet inn hos meg den 1 august og jeg flyttet den 15 sept, tror du de hjalp meg nevneverdig med alt som skulle gjøres. NEIda de syntes sååå synd på seg selv for at de måtte bo der, jeg gjentok til det kjedelige at de kunne selv velge hvor de ville bo... Iallefall,e tter at jeg flyttet svarte de ikke på mail eller telefon, de betalte ikke eller så etter fem dager med ringing ringte mannen min til naboen vår og forklarte ståa. De hadde ikke betalt og svarte ikke. Selvf så x-vennene våre rødt og sendte en rimlig sint mail om at de ikke godtok at vi ringte til naboene om sånne ting. De skal flytte, de valgte bursdagen min som dag. Jeg ble så glad, selv om vi taper penger så driter jeg i det. Jeg måtte bare finne en løsning til hunden vår ( vi har to ei som jeg satte hos noen andre og en som jeg kastrerte før jeg dro pga dem) Tre dager etter fikk jeg en ny mail, " hunden er borte, aner ikke hva jeg skal gjøre fori du ikke har lagt igjen papirenen til hunden" Jeg fant dem ikke igjen i alt flytterotet, og jeg lete faktisk etter dem og sagt det til dem. Iallefall så ringte jeg til to vetrinærer og fant han hos dyrebeskyttelsen. Sendte mail med telefonnr og alt og ba hun hente han, vi prøver å finne noen som kan ta han mens vi er i utlandet. Nå er vi igjen på dødstadiget, hun nekter å svare på mail, hun tar antagligvis ikke telfonen eller... Jeg har lyst til å betale 20000 kr og kaste dem ut 9 dager før tiden , siden de ikke har betalt og ikke klarer å ta vare på bikkja, da blir de sikkert blide. Vet allerede at de snakker drit om oss til alle som vil høre for de er jo offret i denne saken. Jeg tror ikke at bikkja har stukket av, jeg tror hun slapp han ut eller at en av vennene hans tok dem med ditt, men hvor f*** vanskelig er det å sende en mail med et ja, jeg har hentet bikkja eller nei, det har jegi kke gjort... Jeg tror alt dette bunner i en grusom sjalusi, de har vært hvor vi er ( landet ) og de stortrivdes, de hadde penger ( det betaler mer enn hvor vi kommer fra) itllegg så har de begge slitt med å miste vekt og jeg raste jo av meg mer enn jeg skulle før etter andre graviditet. Jeg tror også at dette var planlagt KUN for å få oss til å lide. Skulle øsnke jeg kunne ta med hunden ned hit, men det er verdens varmeste land, itillegg så stikker hundne min av og jeg vil ikke betale hver gang noen sier at han har gjort sånn og sånn som ejg ikke kan bevise for han hadde faktisk stukket av. Leker med tanken å reise hjem ta med hunden til Norge, men da snakker vi o m ca 30000 i utgifter, samt over en ukes fravær fra barna som er ganske destabilerte allerede. Hvem er det som har 30000 under puta. Jeg må itilfelle leie bil og kjøre 6000 km gjennom europa alene på vinterføre. Mannen min kan ikke ta fri, men så fort jeg finner en løsning på hundeproblemmet så skal de ut og helst før tiden. Da kommer det noen ned ditt og låser døra med den låsen de ikke har nøkkelen til.. Må også legge til at de skal flytte tilbake til deres land så de trenger ingen i vårt felles land lenger, det er vel også derfor de gjør det. Håper de en dag våkner og ingen vil hjelpe dem noe mer, håper også at de ikke får seg jobb i hjemlandet sitt og generelt så håper jeg at x-vennina mi får et j**** liv der nede når hun setter uskyldige dyr i fare kunn for å poengtere! ER iallefall glad for at jeg ikke ga dem hunden i navnet ( hvis du gir oss hunden så får du den ikke igjen.... ) Koslig med venner, og når mannen min lekser opp at venner er viktig kan du tro jeg ser på han med velvilje. Jeg har vært dumsnill fordi mannen min ville ha de som venner, jeg skulle ha kastet dem ut før de fikk satt et ben på eindomen.. Lenge leve ekte venner...
Northernlights Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Ekte venner oppfører seg ikke sånn. Tenk å "miste" en hund,da! Uff...for et rot :-/ Håper du finner en løsning!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå