Gå til innhold

Lov å bli bekymret nå eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med sambo 01.15....da gikk han nedover mot oslo s for å ta nattbuss som skulle gå ca. 01.30. Nå har jeg prøvd å få tak i ham i over 1 time........svarer ikke på tlf!

Er redd for at noe har skjedd....

Han er ikke typen som plutselig stikker på nattklubb i stedet...han var på vei hjem....men hvor blir det av ham....

huff.....liker ikke dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er noen trøst, men hver gang det har vært lignende innlegg her,så har de alle sammen kommet seg hjem før eller siden...

Du kan evt ringe til politiet, og spørre om noen er der du vet han var sist,så de kan sjekke?

Skrevet

har alle lagt seg?

Skrevet

hm, ja det får være et alternativ hvis han ikke er hjemme innen 04.00:(

usj...vet han sikkert er rett rundt hjørnet, men blir bekymret for min kjære vet du;) er så mange psychos der ute!

Skrevet

hvorfor kunne han ikke bare ta drosje?!?!?!?? ååååh........

Skrevet

Var han edru?

Da er det mindre sjanse det har skjedd noe.

Han har kanskje møtt noen han kjenner? Og snakka bort tiden?

Skrevet

Politiet er veldig behjelpelige med å kontakte busseleskapet ol.

Jeg bodde en litt "farlig" plass i Oslo da jeg var ung.

Bodde i kollektiv med 3 menn. Bestemte meg for å stikke til en kompis.

To av de jeg bodde med hadde lagt seg, den tredje var på jobb.

Jeg sendte melding til en av de som var hjemme (men han hadde skrudd av telefonen for å lade den natten).

Da han som var på jobb kom hjem på morgenen og så jeg var vekk ringte han politiet da han ikke fikk tak i meg på mobil (var tom for batteri).

De fikk tak i drosjesjåføren som hadde hentet meg, fant ut hvor han hadde kjørt meg, hvordan jeg hadde oppført meg, om jeg virket redd stresset eller glad eller sint osv . (jeg hadde bare vært blid og han fortalte de at jeg hadde snakket i telefonen med den jeg skulle treffe og en del av det jeg hadde sagt).

Om han ikke dukker opp så ringer du politiet.

Evt, kan du ringe busseleskapet.

Kanskje han mistet bussen og gikk tom for batteri?

De pleier å dukke opp igjen ;-)

Skrevet

liker ikke dette...han svarer jo ikke på telefonen! han VET hvor redd jeg blir for ham....uff....prøver å lete opp nummer til busselskapet nå jeg!

Skrevet

Kanskje han hadde på lydløs der han var og har glemt å sette på lyden, det gjør alltid mannen min, skikkelig irriterende..

Kan være litt skummelt nede rundt Oslo s der.. men er ikke såå farlig. Jeg har bodd der :-) Der som ingen skulle tru at nokon kunne bu, hoho.. Overlevde jeg..

De narkomane er som regel harmløse. Og de prostituerte er ikke farlige.

Og pøblene henger gjerne litt lenger bort..

Så om ikke han er typen som ypper på seg folk med rasistiske kommentarer ol. ville jeg ikke vært bekymret.

Skrevet

he he, nå er han hjemme;) ikke helt edru men i god behold! var noe tull med natt bussen selvsagt!

han hadde blitt "antastet" av noen horer og blitt mast på om å kjøpe dop av noen typer...men han overlevde;) he he

da er det natta her

han hadde forøvrig skrudd av lyden på mob....er det muuulig!!!

Skrevet

Uff da!

Har du fått han hjem ennå eller?

Skrevet

Se,det var det jeg sa ;o)

De kommer hanglende hjem ved et ellerannet tidspunkt.

Bra alt var bra!

Skrevet

Hehe, de folka der nede er ganske harmløse om man ikke plager de eller ypper seg på de.

Men.. ha en god natt.. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...