Gå til innhold

Nummer 5 på vei (eller noe sånt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet hvorfor du er ute etter hun med firlingene. Du er selvfølgelig sjalu siden hun er ung og fikk alle på en gang, mens du er gammel og har ødelagt kroppen din på så mange svangerskap...Så trist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du derimot er kjempekul.

Skrevet

hehe...trur ikke det..hun er nok sikkert bare som meg som ønsker maaange unger på siste kull..helst trillinger eller no slikt..klare å snike seg til et par ekstra barn ;-) hehe...

Skrevet

1. Er ikke ute etter hun med firlingene

2. Er ikke sjalu på henne

3. Kroppen min er heller ikke ødelagt etter svangerskapene

4. Du er feig å tør ikke bruke nick

5. Kommenterer ikke innlegg angående firlingene lenger, har sagt mitt

6. Du burde få deg briller så du klarer å lese hva jeg har skrevet og da kommer det klart fram at jeg ikke er ute etter henne

Forøvrig; Dersom du skal tillegge meg motiver som jeg ikke har så vær så vennlig å vis ved nick, men det er du sikkert alt fos feig til. Å hjemme seg bak anonymknappen vitner om mangelfull respekt og en feighet.

Skrevet

beklager..har egentlig ingen ting med meg å gjøre disse innleggene,men må bare spørre..

hvorfor blir du sjokkert over at anonymknappen er brukt?? er jo at anerkjent faktum her inne at enkeltpersoner ikke tør å stå for sine meninger og gjemmer seg bak å være anonym..tenk hvordan de har det i hverdagen..alle de følelssene og tankene de ikke får gitt utrykk for..

huff..syntes ikke vi skal være så krasse mot dem..de er jo bare usikre og feige..redd for å si sine meninger...

Skrevet

Jeg signerer på detta over her.

Har du lest innleggene til nr fem på vei så kommer det vel ganske klart fram at hun ikke er ute etter noen.

De derimot som ikke kan signere med nicket sitt,de hetser,det inkluderer vel da også deg.

Skrevet

Svar: Er ikke sjokkert over det, men synes det er en uting. Hvis man kritiserer enkeltpersoner og innlegg fra andre, og derfor er nødt til å gjemme seg bak anonym, så får de heller la være..

I mine øyne er anonym-knappen fin å ha i tilfeller hvor man feks må beskytte seg mot voldelige ektefeller, samboere eller på en annen måte ikke kan stå frem som anonym da det kan "oppstå skadelige" reaksjoner i ettertid osv.

Om man ønsker å kritisere andres meninger kan jeg ikke se, selv med godviljen, at det kan skade noen om man står frem med nick/navn.

Skrevet

Helt enig i de to over her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...