Teltpluggen Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Nå faller virkelig ting på plass her.. Vi fant et hus vi likte rett etter helga.. Så på det for første gang på mandag.. Det er nå natt til lørdag, og nøklene er sannsynligvis i våre hender i morra eller på mandag. I tillegg har vi fått bilen vi skal ha. Huset er litt "utdatert" når det kommer til tapeter og diverse, men vi har så utrooolig mange snille gode mennesker rundt oss som er såååå ivrige og skal hjelpe til med litt oppussing før vi flytter inn. På grunn av at de som har med hussalget å gjøre et venner av mine foreldre så slipper vi å gå gjennom megler. det sparer vi MYE penger på. De som selger er veldig ærlige personer, og mye er fikset på huset før vi flytter inn. Huset ligger rett ved siden av et byggefelt med masse småbarnsfamilier, og hagen vår er stooor! Det er forsåvidt terassen der også! I tillegg er det bare 3 uker til terminen min! Så da kan vi flytte inn i nytt hus, med baby rett etter jul.. Huset er også bare 2 km fra mine foreldre så barnevakter er det også!
Fru.Antonsen Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hey Der! Du stjeler historien min! Hehe. Vi kjører nå passat st.vogn, kjøpt oss et veldig spesielt hus som har alt vi trenger og babyen er bare 35 dager unna i følge termin. Men nå snakker jeg av egen erfaring det å gå høygravid opp trapper m lette esker, sekker osv. Eller stå på stedet og pakke ut, det er pokkern så slitsomt! Jeg ble brått plaget max m bekkenløsning av det lille der. Fordelen er at jeg sliter mye m søvn for tiden men nå var jeg så sliten at jeg sov som en stein Men men ønsker deg/dere lykke til hvertfall
Patetica fåkksi Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Gratulerer! Fint aa höre noe hyggelig her inne og. Marthe; sender deg en PM.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Åh, det er deilig når alle brikkene bare faller på plass! Sånn skal det være!!! Er så lykkelig selv - ALT har liksom skjedd den siste tida; flytting til hjembyen vår, ny enebolig, ny bil, ny (drømme)jobb, vi venter barn, familien er nært oss....*sukk* Kunne ikke hatt det bedre!
Niem og Patrick Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Ååå så gøy Marthe!!=) Kjekt når ting faller på plass. Da gjere da forsåvidt her og ittekvart, ny bil, ny leilighet, sambo har fått ny (og mye bedre betalt) jobb, å snaaart baby Koss går da me kløingå? Eg e begynt eg og!!:/
Teltpluggen Skrevet 24. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2007 JennyS Høygravid: Aha! Jamen der har jeg også positivt, for vi flytter sannsynligvis ikke inn før ETTER jul, og da har vel mest sannsynligvis denne jenta vår kommet:D Skal pusses opp og slikt først, og der har vi flere snekkere, og min mamma er veldig flink til å tapetsere, så jeg skal bare gå rundt å si hva folk skal gjøre! Niem: Kløen tar livet av meg snart! Har fått konstatert Svangerskapskløe, og fått beskjed om at INGENTING kommer til å funke.. Men fortsetter på polaraminen pga jeg da får sove LITT om natta i alle fall;) I tillegg fått maaaaaaaaaaasse vann nå.. Mistet følelsen i fingertuppene og diverse.. Men hva gjør det?? Jeg har HUS!
Niem og Patrick Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Hehe, okeidå.. eg klør kun om kveldane eg.. ska ta leverprøve på onsdag.. Men da minka på dagane no!!=) Har og fått litt vatn i fingrane å beinå.. lite hærligt.. menmen.. what to do Kor e da huset står henne då? Kjekt da, eg og vil ha hus Har du vore på ultralyd å fått veta kjønn no du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå