Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Har så utrooolig dårlig samvittighet fordi jeg ikke har fått ut takkekort etter dåpen som var i september siden jeg har vært ganske dårlig helt siden det. Du redda dagen nå :-) Godt å vite at det ikke bare er jeg som er treig.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Jeg har takkekortene fra dåpen liggende enda, og snuppa ble døpt i oktober i fjor hahaha Min kjære likte ikke noen av bildene jeg hadde tatt så da ble jeg irritert og ga han i oppgave å ta nye, ser jo hvordan det gikk
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 hehe.. sånn var det med eldste her, jeg var effektiv, men brukte likevel dagevis på å lage hånlagde takkekort, klippet og limet. Mannen skulle levere de ut. Da vi skulle flytte i våres så jeg en kjent pose.. der lå takkekortene :-o Gud bedre så sur jeg ble, hohoho.. Mannen måtte pent levere de ut og beklage til alle at han hadde glemt det.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2007 Ja ikkesant.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå