monyh Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 lurer på om jeg kan ha det. Han har favoritt side,har hatt siden han ble født, trener på og ligge på magen, men dette går i kune korte økter av gangen. Ser han er mye ledigere i nakken på favoritt siden, på den "gale" siden stopper det litt når han snur på hodet. Den siste uka har han blitt helt umulig ved den ene puppen og har i samme tidsrom blitt vanskligere om kvelden med legging. Han har ingen problemer med den ene puppen om morgenen, men da ligger jeg og ammer. Resten av dagen sitter jeg så da blir det jo en helt annen stilling. Hva skal jeg evt gjøre? hvem skal jeg prate med o.l.... Tror dere det kan være det? eller kan det være en annen forklaring på plutselig puppenekt o.l den siste uken? Sliter litt med den andre puppen også, men på langt nær på samme måte. På forhånd takk for svar
Magga77 Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hei! Jeg har en sønn med kiss-kidd syndrom. Ingen ville høre på meg når jeg sa det var noe galt med gutten! Fant ut selv hvor jeg burde henvende meg: Fysioterapi avdelingen på Akershus universitetssykehus; Bjørn (manuellterapeut). Bjørn er på fys. Ahus hver onsdag til ca kl 12. Vi bor på sørlandet, men reiser til Ahus ca 1 gang i mnd. til behandling hos Bjørn og gutten har blitt helt ny!!!!! Han har nå fått 5 beh, og merker framskritt hver gang. Gjør som meg og ring til Ahus og fortell om ditt barn, så kan de sikkert fortelle deg om det høres ut som om det er kiss-kidd som plager barnet ditt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå