Gjest Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Si ifra om du legger ut noen nye bilder av Natalie, da:D:D Hun er så søt, så jeg liker å se nye og oppdaterte bilder:D:D Hehehehe
Gjest Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Ah så søt du er Du er ikke på facebook da? blitt så lat når det kommer til å oppdatere den hjemmesiden hehe..
Gjest Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Hehehe;-) Fins alltid noe jeg følger spesielt med på, og da spesielt den hjemmesiden deres;-) Men det er fordi hun er så sjarmis! Jeg er ikke på facebook nei... Har liksom aldri gått så langt....
Gjest Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Må jo ha facebook hehe Skal se om jeg ikke får oppdatert siden litt snart, har en tante på svalbard som maser også hehe..
Gjest Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Haha!! Svalbard er et snodig sted å ha en tante... Men, vent litt... Skal skaffe meg en facebook profil så jeg kan få se litt bilder da??=D Du skjønner, jeg gidder ikke å begynne med alt det der skjønner du;-) Men vil gjerne se bilder:)
Gjest Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Jada send meg navn på pm da, så legger jeg deg til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå