gladmamma:) Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 noen som har god oversikt over alternative barnebutikker til de store kjedene? vet at det er noen på grunerløkka blant annet, men de er ikke så lett å finne på nett. er litt for tung og lat til å dra rundt å lete;) mannen min og jeg har tenkt oss på handlerunde i morgen, men jeg er så lei av h&m, cubus og co for de har så lite nøytrale klær og vi vet ikke kjønn.blir derfor veldig glad for tips!
Vibe80 Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hei, ikke helt med på alle trendnotene:), men om polarn o pyret hører under denne kategorien så har de en butikk som ligger i hegdehaugsveien/ bogstadveien (ikke sikker på hvor langt opp). Vet også de har en butikk på oslo city, husker ikke navnet, bare at der var litt dyrere klær og ikke typisk h&m og cubus..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 exit på byporten og fru lyng på steen & strøm
dollylille Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 tror nok du må litt rundt om kring for å få tak i litt nøytrale klær til babyen. bor selv i oslo, og vet ikke hva jeg får, og har funnet ut at uansett hvor du drar så er d meste til jente eller gutt, og når de endelig har noe nøytralt, så er d veldig lite og vanskelig å finne størrelser. d jeg har funnet har de faktisk hatt på de vanlige kjedebutikkene. lykke til i allefall!! :-)
Gjest Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Obaïbi/Okaïdi på Oslo City har masse fint! Men vet ikke hvor mye kjønnsnøytralt det er der egentlig (har alltid visst hva jeg skal kjøpe til, så har ikke tenkt over det, liksom). De har butikk på Aker brygge og Sandvika storsenter også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå