Gå til innhold

Tror at jeg begynner å bli kjempe deprimert :(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ufff føler meg helt ekkelt.

Under svangerskapet gikk jeg opp nesten 28 kg, og jeg vet det er for mye men jeg kan ikke huske at jeg spiset så mye mer. 14 av de er borte men hva med de andre 14???

Bare jeg ser meg i speilet så begynner jeg å gråte, jeg gråter mens jeg skriver dette også. Tanken på min kropp gjør meg kvalm.

Det er 4 uker etter fødsel, og jeg full ammer. Har tenkt å slanke meg men tørr ikke siden kroppen skyller ut gift stoffer og har ikke lyst at babyen skal få dem i seg.

Gruer meg til å ha sex med mannen min da selvtilliten er ødelagt og jeg trøster meg med at kun babyen min blir glad i meg uansett hvor stor jeg er. Vet ikke hvor alle disse tankene kommer fra men det er helt grusomt å ha det slikt.

Jeg går å veier meg hver dag, og hver dag er bare en større skuffelse enn forrige dagen.

NÅR BLIR DISSE KILOENE BORTE????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

huff

FORTVIL ikke.. du kan komme til å gå ned mange kilo nå i løpet av kort tid.. tenk på at du skal snart begynne å være ute å trille mye og etterhvert blir det mer aktivitet og leking med barnet.. og du kan snart begynne å trene.. Mange holder litt på noen kilo mens de ammer også.

er ikke moro med for mange kilo.. depper litt over mine jeg også - men de skal av!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...