Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 her inne;-)) Gratulerer da du:-)))
Natteravnen* Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Næmmen, alt du veit, klatten! -og no har eg to ting å finne ut både graviditet og bryllup.....- om det ikkje er samme person då...... c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 dette er jo artige rykter, men jeg kan jo sett emeg på "jeg er ikke gift " listen også jeg ;-)))))) ha ha ha ha hvem er det da.... strikkballen er jo den eneste som har annonsert noe som likner på giftemål i det siste......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2007 En som jeg har som venn på fjesboka og som har vanket her inne i lang tid, men som ikke skriver så ofte:-) Hihihihi..........koselig:-) Men vedkommende får fortelle selv om hun ønsker det:-)
Trollmora Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Hvem er det ? Hvem er det? Ikke si bare A, si B også davel? Nyskjerrige høner som meg liker ikke å sitte å gjette )
Karomamma Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Ja, hvem er det!!!???? Nå må jeg inn og sjekke vennelista di på Facebook....
dritgrei hei hei! Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Jeg har sjekket den vennelista, og den inneholdt inngen klare tegn på noe som helst... den inneholdt i alle fall ikke hvem som har hvile nick på dib.... Me ndet kan jo være deg da Karoparo...
Karomamma Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Jammen, jeg giftet meg 5. mars 2005.... Og jeg skjønner heller ikke hvem det kan være utifra vennelista til Klatten... ÆSJ, irriterende å være nysgjerrigper med sukker på
dritgrei hei hei! Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 men god er du... med sukker på ;-) fritt for å være vaffel med smør og syltetøy.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå