Gå til innhold

Ikke nok melk?! Må jeg begynne med mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille store gutt på 12 dager er helt umettelig. Jeg trodde han hadde sitt første økedøgn for 4 dager siden. Da skulle han spise hele tiden, men det har bare vedvart. Økedøgn varer vel ikke i 4-5 døgn?! Jeg syns jeg har vært tålmodig; vi bruker ca 4 timer på ETT måltid før han er fornøyd (eller sovner av utmattelse). 1/2 time på en pupp, han blir urolig og gir tegn til å ville ha mer etter 5-10 minutter. Så får han den andre puppen, gjerne 20-30 min. Dette skjer til han har fått 4 omganger à 20-30 minutter med 5- 15 min pause imellom. Puppene fylles liksom ikke opp igjen heller. Trodde produksjonen skulle øke jo mer jeg ammet, men det virker ikke som det er tilfellet hos meg.

Lurer på om jeg bare må gi opp dette og gi mme? Kan jo fortsette å amme ved siden av. Blir så lei meg når Knerten aldri blir forsynt stakkar. Vi sliter oss ut begge to.

Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les denne artikkelen: http://www.babyverden.no/templates/Article____12123.aspx

Dt gikk opp noen lys for meg da jeg leste den ihvert fall :)

Ellers anbefaler jeg å spørre ammehjelpen til råds (enten pr tlf eller her på ammeforumet på dib) før du bestemmer deg for å gå over til mme.

Lykke til :)

Skrevet

Gå inn på ammeforumet her på siden. Der er det masse kjempetrivelige damer som hjelper til. Jeg håper du finner ut av det .Lyke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...