Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt på om dere ser graviditet på meg nå?

evt ser år den 3 babyen vil komme?

lurer også på om dere kan se når vi får oss hus?

og om jeg vil få hest igjen en gang? vil det være mange år til?

håper på svar:)

29.03.83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første som slo meg når det gjaldt barn nr 3 er 2009

Jeg tror du har stor mulighet om du ønsker til at nr 3 blir født i 2009

Hest lurer jeg på om det blir litt for trangt økonomisk til at dere prioriterer det de første årene, og det er hvis dere velger å få nr 3. Så for meg virker det som hest lar vente på seg noen år.Jeg syns jeg ser en hest i fremtiden, hvor mange litt vanskelig å si, men jeg får opp 5. Kanskje om en 5 års tid.

Men detter er hva jeg fikk opp, du kan selv velge og gjøre dine prioriteringer som passer for deg.

Lykke til.

Skrevet

Vil bare gi tilbakemld om at jeg fikk svar fra en annen synsk dame som jeg kjenner som også sa at hun så fødsel på meg i 2009;)

Jeg selv synes jo ungene blir veldig tette, da jeg har gutt født 05 og gutt født 07:)

men selvfølgelig skjer det så skjer det:)

Har også fått vita at barn nr 3 er jente.

tror også hest vil vente på seg pga økonomi, men spurte pga jeg vil ha hest igjen, vil ikke at det skal bli alt for mange år før jeg får meg en hest;)

hihi morsomt å se du fikk opp 5 hester:p

blir spennende å se hvordan ting blir fremover:)

er så spennende å bli spådd;)

tusen takk for svar:)

Skrevet

Spennende å se om du får en jente i 09.

Jeg ser nå at jeg ordla meg litt feil, jeg mente vanskelig å se hvor mange år det er snakk om til du får en ny hest. Jeg fikk opp tallet 5, og antar at det kan bety 5 år til.

Det kan selvfølgelig skje før, du får se hva som passer deg, og når det best lar seg ordne økonomisk. Hvor mange hester så vil jeg tro en (til å begynne med ihvertfall :-)

Du finner nok ut av ting etterhvert. Lykke til!

Skrevet

ja, må ta ting som det kommer:)

hihi men er jo så spennende å bla litt i fremtiden å se hva som ligger der, selv om det ikke trenger å bli slik:)

masse takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...