selfangerkjerringa Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 kjøttkaker og fårrrrikål ostepop og kaviar pappa spiller på gitaaaar dubidubidua dubidubidiiiiiii *tramtritrei,dupidei, hmhmhmhm,..*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 gi deg daaaah..ostepopp liksom det er jo rock 'n roll - fiskeboll kjøttkaker og fårikål ertesuppe kvaiar kokken spiller på gitar og det var 1,2,3,4 rumpetroll... og potetene synger ohhhyeaaah
selfangerkjerringa Skrevet 23. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2007 mayaya - min store helt!
selfangerkjerringa Skrevet 23. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2007 selv et orakel trenger litt redning innimellom
mayaya Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 mitt eget kjære superduperherligekosligeflinkesteorakel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå