Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 På Ullevål.. Hadde jo vært litt moro å mimre tilbake til min ungdoms glansdager da..hihi ) Har dansa mange kose/kline danser til Always-låta
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Nei, men kunne godt ha tenkt meg det Er det galt av meg å synes han er litt snasen? hehe
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Har sinnsykt lyst da, men har ikke overnatting der, og to netter på hotell + mat+ bilett+ fly blir litt i overkant... Men shitt det hadde vært noe!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Håper det, høygravid og god Og nei Mami87, det er aldeles ikke galt å synes at han er snasen *fine, fine mannen*
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2007 Pft på deg stinky!! mami: det eneste som er galt er litt snasen.. hehe.. mannen er jo drit snasen!! Så du når han gjestespilte i ally-serien som victor??? OMG, da satt jeg klam i hakket hele episoden!!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 hahahaha klam i hakket a gitt Tar tilbake litt da, han er en kjekkas *sukk* hvor gammel er han? 40?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 cat! jeg hadde dratt på billy konsert da.. da måtte jeg ha tatt av meg trusa når jeg kom hjem og vridd den opp tror jeg!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2007 Har ikke peiling på hvor gammel han er jeg, men han er vel i hvertfall 40!! En gammel og jævelig god årgang Ja Stinky, en billy konsert hadde vært noe!! Hihihi vri opp trusa *flirer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå