Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Tilla er faktisk et innmari stilig navn:) Jeg liker det kjempegodt!! Men du, hva er dette for noe?? 1. Farget håret mitt en gang i mitt liv;-) 2. Jeg er ikke så høy nei, men jeg er helt lik som jeg var før jeg ble gravid mtp. vekt...) Og bukser bruker jeg masse forskjellig av - så de samme går det stortsett aldri i... 3. Jeg er den mest skodilla personen du kan komme over - så tror ingen av skoene mine er småslitte... Haha! Bruker de ikke mange gangene om hverandre:P 4. Har ganske langt hår, og mørke øyne (men nei, jeg skjønner ikke med ikke på setningen; "ikke fargen meg trekkene om du skjønner..." 5. Ok, du har smårett der:P 6. Jeg er alltid 100% ærlig, og da kan jeg være enten myk eller tøff....Jeg er begge deler vel:P 7. Fylla er liksom aldri det jeg åpner meg i altså Hahahaha.... Og tror aldri jeg har hatt en følelse av å finne en sjelevenn:p Du er jammen ram!! Tror du må roe ned disse drammene i Drammen jeg!!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hehe, skikkelig skivebom mao;) Det er jo meg i et nøtteskall da. Men det med mørke lyne er at fargen på selve irisen kan godt være lys men at trekkene dine og vipper/bryn feks kan få det til å se ut som du har mørke øyne. (mørk og mystisk vettu?! hihi) Hadde egentlig tenkt å skrive at jeg tror du og vår felles dibvenninne har mye til felles, også utseendemessig, men siden hun ikke er her ville jeg liksom ikke dra henne inn i tråden... Men hadde jeg skrevet det hadde jeg jo truffet litt bedre, hun har også skodilla;)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Hehehehe.... Tja, men du skjønner... Jeg vil påstå at jeg og henne er to RAKE motsetninger;-) Annet enn at hun kanskje har skodilla hun og - men jeg tror jeg er ennå mer ekstrem enn bare dilla;-D Vi ligner ikke utseendemessig.. Annet enn at vi begge har brune øyne og mørkt hår;-D Og at hun stjal navnet jeg egentlig skulle gi til datteren min:P! Jeg har kjempe mørke øyne... Og jeg synes jeg gjetter drit bra på deg:p Mens du... DÅRLIG!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Men som sagt, jeg er elndig på dette, synes det er kjempemoro, men er helt på jordet uansett om jeg er snill eller slem:p (se annen tråd nedi her om det samme forresten, hvor konklusjonen blir at jeg er skivebom personifisert:p) Hehe... Men moro er det lell. Og det er jo ikke alle man har gjort seg opp meninger om heller. Det er ekstra vanskelig.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Hahah... Jeg lager meg meninger med en gang jeg ser et nick;-P Jeg er litt spesiell sånnsett! Men deg har jeg alltid hatt en mening om hvordan ser ut... HAr faktisk aldri sett for meg deg i grilldressen, selv om jeg kanskje burde:p:p Men, ja...! Morro med sånne tråder!;-) Selv om du var ganske så på jordet, måtte jeg le litt.P!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Er jo Drammenser, her har hele slekta matchende grilldresser tilpasset sesong;) *le seg ihjel*
Gjest Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Tviler ikke;-) Mens dere til stadighet har det siste innen gassgrillmarkedet stående på plattingen:P hahaha
Gjest Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Hehe, nå stemmer jo det godt både for denne og kommende sesong da;) (siden vi faktisk har kjøpt ny gassgrill) Og platting er et must! (med paviljong, som ikke passer, hagemøbler som ikke matcher osv... ) Jeg må virkelig denge gubben ut til våren og få fiksa det der ass.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Haha... Kan liksom ikke få baby nå, også har du ikke fikset alt! Jeg mener, hvor skal du ellers ha disse hjemmebrent festene dine hen? Du må ha sitteplasser, gassgrill med grillpølser fra et eller annet billigmerke og grilldresser med svettebånd på hodet;-)!! Tror du bør sende han ned på en av disse lokalene butikkene... Kjell og Kjellaugs hagemøbler bla...?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Hagemøbelene kjøpes på Dag´s marked faktisk. (legg merke til den fryktelig malplasserte apostrofen) Der har de også svettebånd vil jeg tro! Hehe, godt å vite hva du tror om grillingsen hos meg. Neste år får du komme så skal vi nok avlive noen myter!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Hahaha! Ja, men Dag's marked kan jeg tenke meg at han både det ene og det andre! Er så greit når man bor i Drammen - man får liksom alt på ett og samme sted;-D Jaaa... Det sier du igjen og igjen! Trodde jeg var invitert i år jeg... Men fikk jeg noen invitasjon??? ÅÅÅÅNEI du!!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 Det ble aldri noe fest i år:( Gubben øste på med overtid, barnevaktene slutta å vokse på trær og plutselig frøys man ræva av seg bare på å gå ut for å røyke:( Og dersom ikke Dag har det så har vi jo Øyvinds marked også, rett borti gata for Dag!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #13 Skrevet 23. november 2007 Jaaa...! F*** så kaldt det er nå! Fin dato å dumpe den petterøen din på;-D Hahaha!! Her vet du - her i de finere trakter har vi varmelamper... Og ikke må vi rulle petterøe heller, sååååh.... Ja, men Øyvinds marked har jeg hørt mye godt om! Hører du selger neonfargede svettebånd?? Jeg er klar for fest i sommer jeg!!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #14 Skrevet 23. november 2007 Goodie, jeg skal bare gjøre to ting først; trøkke ut denna ungen og fullføre eksamen... Petterøes?! Eventyrblanding er saker vettu. Og man ruller da ikke, man har jo sånn maskin slik at man tom får filter på! Og gutta som snuser har prismaster:p
Gjest Skrevet 23. november 2007 #15 Skrevet 23. november 2007 Hahaha! Ja, få "trøkt ut den ungen" - som dere så fint sier på drammensers! =P Og jeg håper du finner et like fint navn til den, som Embla har fått!! Ellers blir jeg skuffet som fy!!! Og fullføre eksamen må du gjøre! I hva? Og når har du termin? Hahahaha! Jeg ser så utrolig frem til å se denne maskinen! Da skal jeg lese i timmmmmeeeesvis:P
Gjest Skrevet 23. november 2007 #16 Skrevet 23. november 2007 Jeg hadde tenk å skeie ut og over i trailertrashland, men klarte å dy meg, det blir i samme sjanger som Embla:) Jeg går markedsøkonom, noe osm egentlig er veldig kjedelig, iallefall så langt. *zzz* Termin er 5 mai foreløpig, UL 20 des som vil fortelle meg litt mer. Den er genial den maskinen, hihi... Husker den fra mine yngre dager i, tja, ikke helt politisk korrekt mijø for ei jente på 15:p
Gjest Skrevet 24. november 2007 #17 Skrevet 24. november 2007 Så det blir ikke Tanyzya-Nhathaya?? Hadde klinget fint til Embla;-) Synes du skal kjøre på med det!! Evt. noe mer norskt.... Sånn som.... Hmmm.... Sunniva:P ÅÅh, jeg hadde dødd av markedsøkonomi;-) Kjempe kjedelig! Hvorfor har du valgt det?? Du har termin rundt samme tid som moren min du da:D Hahaha! Den maskinen virker pretty sick - men rå! I need to see it!!
Gjest Skrevet 24. november 2007 #18 Skrevet 24. november 2007 Ja, DET navnet tar vi, står så godt til Tilla og Jens også liksom:p Markedsøk er egentlig kjempespennende, men det krever at foreleseren er halvveis intressant da. Når det mest spennende er bedøk er det mangel på utfordringer føler jeg:p Jeg og moren din. Hehe. Gjengen;) Den er mauell asså, ikke elektrisk, men finnes sikkert med batteri til bingospillere!
Gjest Skrevet 24. november 2007 #19 Skrevet 24. november 2007 Sunniva passer ypperlig inn, hvert fall:P! Ikke si noe på dett ass!!! Åh, mamma???? Er det deg?? Det visste jeg ikke:O! =P Tjaa, økonomi har liksom aldri vært min ting. Der slutter min interesse... Men, ja, foreleseren har ofte VELDIG mye å si! Hvordan føler du at du ligger an da? Ikke elektrisk? F? Så for meg noe blinkende jalla-jalla greier jeg nå
Gjest Skrevet 24. november 2007 #20 Skrevet 24. november 2007 Drammen renner over av blinkende jallajalla, kan fremskaffes på ytterst kort varsel! Nei nei, jeg og moren din er "gjengen". Altså, vi har en felles greie og er derfor kule, sammen... (pjattpjatt osv) Liker faget, venter spent på å bli engasjert... *klikkklakk* hjemmelaga ferdigrøyk...
Gjest Skrevet 24. november 2007 #21 Skrevet 24. november 2007 Haha! Ja, du og mamma er gjengen ja:p! Ser for meg at dere passer utrolig godt sammen og;-) Snart blir det barseltreff for dere begge her i Oslo:P:P!!! Jeg liker ikke faget og har ikke planer om å bli engasjoert;-P kjeeedelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå