Natteravnen* Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 -eg er har enda altså...... har berre vore ekstremt sjeldan innom siste 14 dg, men no skal eg prøve å få en viss gjennomgang av siste dagers (vekers, kanskje) action her inne, det tek nok litt tid, så eg vil herved helse til ALLE , både `gamle` og nye , sia eg ved et raskt overslag ser at det er nokre nye nick her. Koselig.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Koselig at du ikke har glemt oss da:-))
Natteravnen* Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 He-he, nei går det an då......? vi er jo et lite samfunn her inne.....
dritgrei hei hei! Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Jeg liker godt at du ikke har glemt oss!!!! Kom tilbake - sterkt og med glaede, når tida strekker til... for dette samfunnet består jo ;-)
Karomamma Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Hei på deg!! Alt vel der "oppe"? Det er vel litt mer hektisk for de fleste dib-borgerne i tida frem mot jul. Men vi er her når vi kan og orker, og det er jo fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå