Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mmmmm.... nå er jo jeg den som tenner på juling og slikt stasj:-) Har liksom ike kommer over noen kalkunfitter som har meldt seg frivillig ennå, dessuten så ser det ut som Luten har tatt over hatobjektrollen her inne:-) Ser du har mistet humøret... Ikke rart det md den jobben du har:-)

Skrevet

hmmmm.....tenner du på å gi juling eller få juling??....gi håper jeg?? Menn som liker å bli tråkka på og piska er en smule feminidått mener jeg.

Jah...luten har fått kjørt seg i dag, men dama tåler det i mengder...hun er et tøft skinn :-)

Jeg mister humøret når jeg må gå halvannen time overtid en fredags kveld ja. Skyt meg...i morra skal jeg jobbe fra 14 til 01, frivillig!!!...fordi nattevakta skal på phest før jobb...hurra!

Skrevet

Heyyyyy jeg er da ikke femi... jeg liker så klart å bli slått, men slår så klart 10 gang hardere tilbake:-) så her er det masse blod og søl når det er i gang:-) Da forstår jeg godt at humøret ditt er borte.. en hel lørdag og kveld ødelagt for at du er sånn dumsnill berte som skal stille opp for udugelige kollegaer:-)

Skrevet

Blod og søl....vel....du vet vel at trixet er å gi deng som ikke setter merker under akten?? Du liker vel damer med tenner og det pene anskitet inntakt?? Hvis jeg var deg så ville jeg kjørt bitch-slap med flatneve slik at huden bare blir litt rød, og at man dertil slipper ulempen med å våkne opp med en skambanket beverdame dagen etterpå.

dumsnill ja??? jeg er faen meg stappdum!! Jeg vet og jeg angrer bittert......

Skrevet

hmm.. takk for fine tips.. hmmm kan tenkes at jeg har vært litt ivrig i leken ja:-) Skal huske på det med flathanda!!! Du får slutte med å ofre fritida di på slike ubrukelige krek som ikke klarer å komme seg på jobb pga fyll osv da:-)

Skrevet

Bare hyggelig...bare rop ut om du trenger flere :-)

Og jepp...ofring av fritid er heretter utenkelig i mengder :-)

Skrevet

Bra:-) Da har jeg lært at slag og spark med blod og søl er ut og du har har lært at du slutter med ofring av fritid osv:-)

Skrevet

Læring er alltid fantastisk, og den nyttige lærdommen som vi har fått med oss nå, skal man aldri kimse av :-)

og....man blir aldri for gammel for læring vettu yppert...selv om du nærmer deg grenselandet for demens? ;-)

Jeg derimot...er pur og ung og tar til meg kunnskap med letthet :-)

Skrevet

Jasså???? Nå er det jeg som er den unge og virile blant oss 2.. Du derimot er en halvstudert røver som jobber gjennom et lugubert vikarbyråd som har spesialisert seg på å mate helsevesenet med udugelige folk (ikke at det finnes fra før). Jeg derimot er velskapt,ung og kommer ALDRI til å få et slikt skrukketryne og demente fakter som du tydelig prøver å fremheve her i denne tråden:-)

Skrevet

altså.....dr Soft... jeg er yngre enn deg...harde fakta men sant. Du er snart i verste krisealderen der man syntes Bjarne Brøndbo og bimboer er kult, og det kan du desverre ikke skravle deg bort ifra.....ferdig!! :-)

Skrevet

Bjarne Brøndbo er bare en forvoks fettsmurf som jeg kunne vært foruten:-) Slike prakteksemplrer som meg finnes det svært få eksemplarer av, så du ville nok sittet å siklet bare du fikk mulighet til å se meg:-) Bimboer... tupper jeg i ræva... gammel vane:-)

Skrevet

Jeg er stappuoppnåelig og kresen som fy, så sikling skjer ikke her...altså!!!

Men ok....vi er enige om en ting....selveste Bjarne, en forvokst fettsmurf, veldig bra betegnelse på den ekle kølla der...den skal du ha dr soft :-)

Skrevet

Takk for det:-) da forstår du at jeg mener alvor også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...