*Rutletutt* Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Var du på Sartor og handlet på Obs i dag?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hehe, ja... så du meg eller? hehe var rimelig stressa... var ikke deg jeg holdt på å kræsje med vognen med vel???
*Rutletutt* Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 He he, nei...jeg stod rett bak deg i kjøttpålegg-disken (eller hva en skal kalle det). Så vognen din og tenkte med en gang om det var deg (vet ikke hvorfor...men fikk med meg på bim at du skulle kjøpe rød Quinny buzz;o)) og så så jeg deg, og da var jeg ganske sikker...har sett på hjemmesiden din;o) Du så sikkert ikke meg. Jeg hadde rosa Bugaboo... Tenkte for meg selv at nå er sauen og herr sauen ute på sin måndtlige handlerunde;o)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 hehe=) ja vi har gått fra rema til obs fordi rema er så kjedelig... men må nok slutte med månedshandlingen, sambo får oppdelt lønn nå og siden lån og forsikringer blir trekt på forskjellige tidspunkt i måneden passer det best å handle oftere... klarte allikevel å handle for 1500 kroner, og fikk så vidt igjen fryseren... =P så ikke deg da... hehe merkelig at du visste det var meg da=)
*Rutletutt* Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 He he, ja...nesten så jeg hadde tenkt å gå bort å si hei...men litt teit å gå bort til en fremmed og si "hei, sauen"...og så hadde det ikke vært deg, hahaha:o)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 haha, du får bare hilse på hvis du ser meg flere ganger da=) Var der der i begynnelsen av butikken? der jeg sto og shoppet leverpostei og skinke? hehe... og tok helt av med findus med 40% avslag? hihi kjøpte jo alt i butikken jo... =P og en gigapakke med wienerpølser... =P
*Rutletutt* Skrevet 23. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2007 Ja, var der. Ja, det er greit å få med seg tilbudene, he he - jeg shoppa findus-fisk til den store gullmedalje her om dagen;o) Så da kan jeg svare på den andre tråden...for jeg VET hvordan de ser ut nå, hi hi;o) Du er ei veldig søt jente, forresten - ser skikkelig god og snill ut:o)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 hihi, tusen takk skal du ha=) du får hilse på neste gang du ser en knall rød buzz fyke gjennom sartor da=)
*Rutletutt* Skrevet 23. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2007 Det skal jeg gjøre vettu;o) Du får hilse på hvis du ser en blondie med rosa Buggis, he he;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå