Gå til innhold

Sauen og lammet Anniken:o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var du på Sartor og handlet på Obs i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja... så du meg eller? hehe var rimelig stressa... var ikke deg jeg holdt på å kræsje med vognen med vel???

Skrevet

He he, nei...jeg stod rett bak deg i kjøttpålegg-disken (eller hva en skal kalle det). Så vognen din og tenkte med en gang om det var deg (vet ikke hvorfor...men fikk med meg på bim at du skulle kjøpe rød Quinny buzz;o)) og så så jeg deg, og da var jeg ganske sikker...har sett på hjemmesiden din;o) Du så sikkert ikke meg. Jeg hadde rosa Bugaboo...

Tenkte for meg selv at nå er sauen og herr sauen ute på sin måndtlige handlerunde;o)

Skrevet

hehe=) ja vi har gått fra rema til obs fordi rema er så kjedelig... men må nok slutte med månedshandlingen, sambo får oppdelt lønn nå og siden lån og forsikringer blir trekt på forskjellige tidspunkt i måneden passer det best å handle oftere... klarte allikevel å handle for 1500 kroner, og fikk så vidt igjen fryseren... =P så ikke deg da...

hehe merkelig at du visste det var meg da=)

Skrevet

He he, ja...nesten så jeg hadde tenkt å gå bort å si hei...men litt teit å gå bort til en fremmed og si "hei, sauen"...og så hadde det ikke vært deg, hahaha:o)

Skrevet

haha, du får bare hilse på hvis du ser meg flere ganger da=)

Var der der i begynnelsen av butikken? der jeg sto og shoppet leverpostei og skinke? hehe... og tok helt av med findus med 40% avslag? hihi kjøpte jo alt i butikken jo... =P og en gigapakke med wienerpølser... =P

Skrevet

Ja, var der. Ja, det er greit å få med seg tilbudene, he he - jeg shoppa findus-fisk til den store gullmedalje her om dagen;o)

 

Så da kan jeg svare på den andre tråden...for jeg VET hvordan de ser ut nå, hi hi;o) Du er ei veldig søt jente, forresten - ser skikkelig god og snill ut:o)

Skrevet

hihi, tusen takk skal du ha=) du får hilse på neste gang du ser en knall rød buzz fyke gjennom sartor da=)

 

Skrevet

Det skal jeg gjøre vettu;o) Du får hilse på hvis du ser en blondie med rosa Buggis, he he;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...