tigergutt<3 Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Vet at de er dyrere, men da slipper mann jo å tyde og tolke streker. Så slipper mann også å teste så mange ganger før mann er sikker. Jeg synes i alle fall det er mye bedre selv om det koster litt ekstra hver mnd.
Babyønske �� Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Jeg tror de fleste går over til det etterhvert. Både pga tolkingen av streker, og pga de oppdager misforståelsen du skrev om i tidligere innlegg. Men jeg forstod ikke helt hvorfor du tolker streker når du bruker digital.(med tanke på det forrige innlegget ditt) Eller har du brukt begge deler samtidig, altså strimmel og digital?
tigergutt<3 Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 har brukt begge deler ja. har veldig lange sykluser og derfor så må jeg ofte begynne testing veldig tidlig da bruker jeg gjerne de resterende gamle testene og så bruker jeg digitale når jeg føler det nærmer seg. Men dette er El tester. Bruker kun digitale graviditetstester nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå