Luni82 Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jenta mi på 6mnd har spist grøt i 1,5mnd nå, og synes det er kjempegodt. Hun har bare fått risgrøt til nå. Har kjøpt inn bla havregrøt, og de gangene jeg har prøvd å gi henne det har hun bare spyttet det ut. Men når hun får risgrøt igjen så sluker hun det. Da er mitt spørsmål:(sorry ble litt langt dette...) Er det samme om jeg gir 4mnd eller 6mnd grøt fremover? Får hun i seg nok næring ved bare risgrøt?
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Jeg måtte prøve flere forskjellige 6 mnd grøt før jeg fant en småtten likte. Men han vil kun ha den grøten om morgenen. Jeg gir fremdeles 4 mnd grøt som blandet med mm/mme om kvelden da...
AE❤️ Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Har du prøvd maisgrøten da?? Ellers så kan du jo gi litt middagsglass evt for og venne til litt andre smaker!! Er ikke noen ekspert, men jeg fikk beskjed om at det var greit at man prøvde og følge grøten med mnd.. Gjør sikkert ikke noe at hun bare spiser risgrøt nå,men etterhvert må hun jo nesten ha mer/noe annet!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Prøv hirsegrøt fra helsekost også, den er litt mer næringsrik enn risgrøten. Ellers kan du jo prøve å blande i litt frukt el.l i havregrøten og se om hun vil spise den da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå