Gå til innhold

Så hvordan ser Tillab ut?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, omtrent sånn;

Jeg er 176 høy, har ikke mange kilo for mye men noen, synes riktignok det er lov når man er gravid. Har ikke mer enn 2-3 til overs til normalt.

Er atletsik bygget, med brede skuldre og tilsvarende figur:)

Liker meg godt i sporty tøy ja, til den som sa det, du har helt rett:)

Morsom tråd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søt du er tillab!!!

Skrevet

Hehe fikk en skikkelig tilbakemelding som jeg regnet med kom, så får vel forklare jeg og da :P

HockeyMom er: 166 høy, slank, var tynn før graviditeten men nå ser det "normalt" ut, langt blondt hår, bruker stort sett spenne i håret, normal klesstil, liker olabukse, blå øyne... hmm noe jeg glemte da?

Skrevet

Snuser, men det vet ikke mamma og pappa *hysj*

Skrevet

hockey!

så du min tilbakemelding eller? hehehe!!

Skrevet

hahaa...det er jo litt harry da..så har jo litt rett!!

Skrevet

Hehe, er fra Asker, så holder nok med Frisk. Regner med å kjøre ungene til hockeytrening i fremtiden og Askerhallen blir nok mitt andre hjem! Har ingen klær med favorittlag på annet enn to drakter og et skjerf (men det regner jeg med du har og ;))

Og sønnen (evt flertall) skal visst spille i Colorado Avalanche om samboern får det som han vil :)

Skrevet

er det ikke flere som vil dele hvordan de ser ut da??

Skrevet

avalance? blarg!!! husker de spilte hverandre i stanley cup når jeg bodde i detroit..da var isen blodrød og ikke hvit når kampen var ferdig. værste kampen jeg noen gang har sett!!!

:)

hehe.. nja..ingen drakt faktisk men skjerf og ett par gensere ja!

Skrevet

Jeg tipper nok de kommer til å spille i Maple Leafs jeg da :P Men småtten er så søt i Avalanche klærne sine så får vel la pappaen ha den gleden, enn så lenge :)

Du er forresten veldig pen (S)Tinkerbelle!

Skrevet

Skal du ha meg til å legge ut bilde?? litt skummelt :P

Skrevet

cat!!

haha. ja det skal jeg!! hvordan tror du det var for meg å legge ut bilde da som er så nett-vett-freak!! hahahaah.

Skrevet

åh. vel takk tror jeg, men til vanlig har jeg ungesnørr på genserarmen og ser ut som en sliten alenemor. hahaha.

Skrevet

Tar kvelden jeg nå gitt... Grattis med cup-gullet forresten! :)

Skrevet

aaahhh! takk. du minnet meg på et gyllent øyeblikk. god natta!!

Skrevet

Tillab: du er jo supersøt da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...