Gå til innhold

Smsreklame..møkkafirma..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ikke lov å ta penger for at folk skal melde seg av tjenesten???

Får en tekstmelding der det står om du vil chatte med deilige damer send sms til et nummer. Og hvis man ønsker melde seg av koster det 10 kr pr motatte melding??? Koster det penger å motta denne meldingen også da... Prøvde søke meg frem til eieren av firma, men han har selvfølgelig ikke oppgitt telefoonnummer, men kun adresse til hans tilsynelatende mor som er 73 år gammel.. Kan ikke begynne terrorisere henne tilbake heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sånn på abonnementet at du kan logge deg inn på nettet og se spesifisert faktura, og hva du har ringt til hittil og sånn? Da ser du om det koster å motta meldingen. Må vel vente et par dager før det er registrert, hvertfall sånn på mitt.

Skal ikke koste noe så lenge du ikke har meldt deg på tjenesten. Men jeg fikk selv en melding hver uke over noen måneder i fjor, før jeg oppdaga at jeg ble beastet med 30kr per melding. Var noe ringetonegreier. Og jeg hadde aldri bestilt/lasta ned ringetone som kunne satt igang den tjenesten. Ble vel "robbet" for 4-500 kr da. Nummeret var registrert på et svensk firma som formidlet sms-tjenester for maaange andra firmaer igjen, så jeg gidda ikke bryet med å prøve å få tak i de for å kreve tilbake pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...