Baggi Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 får en stikkninger nederst i magen når en har pms plager? har ømme stikkende bryster, de har blitt større, og det har stikket nederst i magen, veldig trøtt, urolig mage, helt blank hvit utflod, hjertebank, tiser oftere enn normalt. skal ha mensen om 3-4 dager, kan det være pms plager jeg har?
Baggi Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 så irriternde, vil ikke ha det hver gang:/ å sitte her med frysninger hele tiden. dumme kropp!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 I know... Min kropp er også veldig dum, hater den!
Baggi Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 eneste var at for 2 uker siden på søndag og mandag hoppet vi av pga jeg var så sikker på at mensen kom, hadde murringer. på tirsdagen får jeg eksremt vonde eggløsningsmerter, å tenker bare shit nå har vi driti oss ut!! morgenen etter får jeg pittelitt rosa slim som nokk var etter eggløsning, å det sies at om en får en liten blødning når el er så er man meget fruktbar. for 3 dager siden begynte puppene å bli hovne, ømt på sidene og de stikker, stikkninger i magen, uvanlig trøtt, frysninger helt blank utflod. så håper dette bare er pms plager og at mensen dukker opp på tirsdag neste uke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå