Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Vi er nok egentlig ganske ulike vi to. Og jeg har en annen oppvekst enn det min mann har. Du og svigerfar kunne jo gjort ting anderledes den gangen dere var unge og fikk barn. Der kunne nok ha vært bedre foreldre, men hvem kunne ikke det? Det er i grunnen ikke derfor jeg skriver dette:) Vi er uenige i en del saker, men etterhvert som tida har gått, så har jeg endret litt syn på deg. Fra å ha et "du er grei nok-forhold", så er du faktisk veldig ok!! Du har mange kvaliteter, blant annet elsker du barnebarna dine veldig høyt. Du kommer på besøk akkurat passe mange ganger, og du respekterer det jeg sier ang babyen og for eks mat. Det setter jeg meget stor pris på. Kanskje en selvfølge at man skal gjøre det? Nei, det er det ikke... det er det mange eksempler på. Vi har tatt mange turer vi to. Istedet for å si at jeg ikke liker deg, så tok jeg deg med på bilturer, og ble bedre kjent med deg. For at JEG skulle få et ok forhold til deg, så var det på mange måter MITT ansvar! Og heldigvis innså jeg at jeg måtte ta tak i disse tingene selv. Resultatet er at jeg har en super svigermor som jeg kan si at jeg setter veldig stor pris på!! Så kjære svigermor, takk for at du - tross alt - er den du er!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 DU ER EI MEGET,MEGET KLOK SVIGERDATTER! Du får dagens rosebukett fra meg ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Dette sto det respekt av.Dytter derfor denne her
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Dette er så gjennomsiktig at det ikke kunne vært mer gjennomsiktig hvis det var ingenting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå