Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Tror jeg har opplevd det du kan oppleve av nedturer.... Har mistet 5ganget. Men....Skal man ikke fokusere på det positive?? Jeg blir gravid!! Nå sitte jeg her å drikke - å nyte livet!! Skål alle her inne!! Nyt hver dag vi får!!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Ja- du blir gravid! Jeg har også mistet, men selv om det var vondt så har det lært meg masse om livet og meg selv. La oss glede oss over det vi har, og ikke det vi har mistet! Skål for livet! Skål for spirene som ikke ble og skål for spirene som blir! Snart er det vår tur, og da vil gledene bli enda større! Det er dette som er livet, så vi kan like gjerne leve det! Skål!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Jeg mente at vi skal glede oss over det vi har, og ikke gråte mer fro det vi har mistet men det forstod du kansje. Ha en videre fin kveld!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Så herlig!!! Har aldri vert inne på dette forum før. Men ette det jeg har lest er det mye negativt her! Men der tok jeg feil! Ja fantastisk å treffe en som og er/tvinge seg til å ver positiv! JIPPI! Livet er herlig!:-) Bånn ski...;-)
kaja & Andreas Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 ok.. syns dere har misforstått litt av meningen med å være positiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå