Gulosten™ Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Det har virkelig reddet ryggen min fra det helt store. Gubben har jobba HVER kveld, kommet hjem kl 22 og 00:30. Jeg ORKER bare ikke å gjøre ALT i huset, så jeg fikk en venninne av en kollega som er 22 år og fra Litauen til å ta en omgang i huset. Det var så SSSSIIIIIINNNNNSSSSYYYYKT deilig å komme hjem, og ALT var strøkent!!!!! Anbefales ja!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Det er veeeeldig digg, jah! ;-)
ApriIbaby Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Hennes polske venninde har vært her i dag.....*sukker*
Gulosten™ Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 Haha ja hun reiser sikkert turen Askim - Lambertseter - Son - Askim. uten bil og uten særlige norskkunsskaper. (Uff, jeg er livredd for å skriver ordet NORSK feil jeg! haha)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 hehehe hun trenger jo strengt tatt ikke ta turen innomOslo da:) Askim - Son er vel ikke så galen vei hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå