Gå til innhold

Er det sug luten dag i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tirret på deg en anonym nå da med pms eller for mange barn he he, slik går det når man ikke legger en finger i mellom, men det har heller ikke vært anonym sin store gode egenskap å ta i mot slike ord he he=)

Tipper det har noe med utroskap tråden å gjøre hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heldigvis er det slik at jeg tror noen tåler negativ oppmerksomhet bedre enn andre......kanskje det er trøsten til Annie også?

Skrevet

Så mange muligheter...

Men når du er her, er ikke du en av vaksinemenneskene? Kan du si noe om bcg-vaksina, den man får sånn rundt tolvårsalder?

Skrevet

Tror den fører til utroskap. Forskning viser at nesten 98% av alle utro menn har fått bcg- vaksine

Skrevet

23 november er den internasjonale sug luten dagen, ja. Burde egentlig fått fri fra jobb alle sammen, som den 1.mai.

Skrevet

tja, kanskje en aldri så liten utroskap-savnermaria sammenslåing der? hm?

Skrevet

En velsignet dag! Er det opptog og musikk? Jeg er stor fan av marsjer! Hva serveres utover dårlig formulerte anonyme spydigheter?

Skrevet

Vel, 98% av alle utro menn er ikke gift med deg eller meg, hvem som helst kan jo ønske seg et bedre liv da!

Skrevet

Hittil har jeg i det minste blitt slått sammen med folk som ikke er komplett nek, det er da enda noe.

Skrevet

Tenkt så heldige våre menn er uten å være klar over det? Min har forøvrig fått bcg.

Skrevet

Sousamasjer til øyet bli stort og vått. Og hummus.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Min har antakelig fått den flere ganger, siden mora hans har diverse tamme leger på grass og mener at det finnes kjemikalier mot alt, samt at enhver hoste eller rød prikk fortjener full legemiddeloppmerksomhet. Kanskje det forklarer en del.

Skrevet

Sprit, det blir servert sprit.

Skrevet

Servering? Hodet ditt på et fat, omattatt og omattatt, ser det ut til.

Skrevet

Urg, da må noen stille med morsomme ting å mikse den med - jeg liker ikke blanksprit. Men whisky?

Skrevet

Har hørt at sprit og surmelk er bra....eller? Frister ikke....er det det du sier? Joa, og så slenger vi en bitteliten badeand oppi:)

Skrevet

Vel, jeg og Hydra har en fordel akkurat der, Evelin.

Skrevet

He he vaksinemenneske......kan jo fotelle hvor unødvendig den er da!!!!

Ja, kan jo nevne at den kan svekke immunforsvaret.

At mennesker har dødd grunnet vaksinen.

Hjelper ikke i Norge

Gunnar Bjune har jobbet med tuberkuloseproblemet i flere tiår, blant annet i Verdens helseorganisasjon. Han mener BCG-vaksinen fortsatt gjør nytte for seg mange steder i verden, men ikke i Norge. For her rammes flest av den tuberkulosen som bryter ut etter å ha ligget i dvale i kroppen i 20-30 år. Og den tuberkulosen biter ikke BCG-vaksinen på, i følge Bjune.

Både Sverige og Danmark har lagt ned sine BCG-programmer i skolen. Ifølge Folkehelsa fortsetter vi i Norge fordi vi har en annen tradisjon med BCG-vaksinering her til lands.

Forskerne regner med at rundt 400.000 nordmenn, altså en av ti, lever med tuberkulosebasillen i kroppen uten å være syke. Det viktige nå er å oppdage disse menneskene, og finne en vaksine mot at latent tuberkulose bryter ut når man blir svekket. Selv om det ikke finnes noe slikt middel i dag, er det absolutt mulig å lage ett, sier Bjune, som selv har forsket på en slik vaksine i flere år.

Tja........at det stikker.....holder det eller?

Skrevet

Dirty animal lady, say more, I have money! Hva med immunforsvaret?

Skrevet

He he kan vel heller fortelle dette på skravle da, at de anbefaller ikke den mot småbarn med svakt immunforsvar, og de anbefaller alle anonyme å ta den, slik at bivirkningene virkelig kan gi utbrudd. He he he

Skrevet

Annie skal reimes fast og få alle vaksiner på en gang, ofte.

Takk for info!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...