NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Har akkurat slengt meg på sofaen etter å ha: Nr.1: Vaska badet, ikke bare sånn raskt men skikkelig skrubb på fliser vegg/gulv og til og med taket, lister...ja ALT Nr.2: Rydda i et kott som vi har slengt alt mulig drit inn i ett halvt år nå. Nå står bare det som skal stå inni og alt det andre er pakket ordentlig ned og satt i kjelleren, ikke bare slengt ned som er litt typisk meg;) Nr.3: Rydda til to av romma i kjelleren som er nyoppusset, venter kontormøbler + sovesofa imorgen så nå står alt klart. Hengt opp gardiner på begge rommene og hengt opp noen bilder o.l. + belysning. Nr.4:Vaska en hel haug med klær + hengt og og bretta + lagt i skapet. Nr.5: Lagt på nytt sengetøy på senga, Skal bli deeeeilig å legge seg veeeldig snart:)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 wow:) Hadde sikkert tatt meg 1 mnd å få gjort det samme.
LisaColli Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 nei, har ikke gjort noe husarbeid i hele dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå