Gå til innhold

Hmm..ang. stikkninger i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt stikkninger i magen de siste dagene, spesielt på høyre side (ikke i eggstokk,ikke mensaktig)...håper jo dette er et symtom på graviditet...men når jeg tenker meg om så lurer jeg på om disse uvanlige smertene dukker opp fordi jeg hadde en sa i uke 13, 3 okt. og at smertene kanskje kommer av at det er litt "unormalt" nedi der enda...noen synspunkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å heisann - vi er i nøyaktig samme båt da!! Jeg hadde SA helt i begynnelsen av oktober, mensen tilbake 31. oktober, og de siste dagene nå stikninger på høyre side. Pleier IKKE å ha det når jeg skal ha mensen. Hva tenker du unormalt? Er ikke det leget nå da? Legen min sa at alt var i sin skjønneste orden etter en ordentlig menstruasjon.. Men ikke vet jeg, håper på graviditet jeg også selvsagt! Når har du IKM?

Skrevet

Jeg har hatt stikninger ved begge deler, så det er jo litt vanskelig å si. Det ga seg relativt fort etter en MA/BO jeg hadde 22 okt. Nå har jeg litt stikninger igjen, og har mistanke om at jeg er gravid igjen. Har også andre symptomer også. Det er ikke til å bli klok av.

Skrevet

Har IKM 2. des. Alt skulle nå være normalt...fikk mensen igjen 4.nov etter sa`n og alt virker helt fint...så jeg vet ikke helt hva jeg tenker kan være unormalt...bare så spent!!!!!!

Skrevet

Of course!! Jeg også :) Får håpe kroppene våre jobber med oss nå, tror vel stikninger sånn sett skal være et bra tegn egentlig :) Når tenker du å teste?

Skrevet

Du får slenge deg på skravletråden vi har vi som har IKM i uke 48. Den ligger ganske høyt oppe på side 1. Og test sammen med oss neste uke:)

Skrevet

Tester dagen etter IKM om tålmodigheten vinner...men tviler litt på det:o). Kommer tester i posten i begynnelse av neste uke..så vi får se:o). Du da?

Skrevet

Enig med Jeaant, sleng deg på, vi har det ganske koselig der :) Jeg har testen liggende ved siden av meg her... Kjøpte i dag ;) Skal prøve å vente, men vet ikke om jeg klarer! Sist gang testet jeg en uke før IKM, og den var positiv som bare det...Men, SA frsikt i minne her, så vil på en måte ikke vite det før det er soleklart, så skal prøve å vente til onsdag.

Skrevet

Blir spennende å høre! Skal slenge meg på der:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...