Dronningen! Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Tur på søndag? Kanelboller? (De beste i verden) http://www.skiforeningen.no/mdb/stue/6 (Fader assa, hva er det du har gjort i det siste? Er det liksom alle mot Luten? Anbefaler deg å bytte deo - det er alltid plass til en som bruker Sterilan!) *Fnis*
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Superide - men må jeg gå 3,5 km? Dvs må det vesle vesenet gå 3,5? Jeg har nemlig ikke hele dagen, og det kan ta litt tid...
Gjest Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Forresten, det vesle vesenet skal i bursdag med sin far, så da utgår problemstillingen - da er svaret JAA og muligens blir pøbelrotta mors følgesvenn - han har lange bein og kan fristes med boller. Sånn i tolvtida? Jeg er hun med multippel personlighet i knapphullet.
Dronningen! Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 Hørtes kos ut... jeg skal ha kjøttkakebursdagsmiddag kl 16, så turen starter for vår del i 11- tiden. Er det for tidlig? Jeg er hun som oser STERILAN!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 jeg er hun som ikke får være med til tross for sterilan. Og er sjaluuuuuuu
Dronningen! Skrevet 23. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2007 Meld deg inn i gruppen min på facebook - da er du med! Ut på tur - aldri sur!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Der er vel jeg så vente på invitasjon faktisk!!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Som om luten er der. Har forresten ikke blitt invitert heller..
Dronningen! Skrevet 23. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2007 Angelica... Fikk ikke du beskjed om tur før i dag? Sendte ut nå i kveld.... Doppler... Du er nå herved invitert til medlemskap i min eksklusive gruppe:o)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Kan noen komme til Bergen og ta seinvakta mi så jeg også kan være med?? på forhånd tack :-)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 JO har sett det nå.........lover du snø eller bare pølser he he
Dronningen! Skrevet 23. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. november 2007 Kunne sikkert ha gjort det for deg Pingu, men jeg MÅ ha kanelboller!!! Long time osv?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #14 Skrevet 23. november 2007 kanelboller.....jeg skjønner veldig at det behovet må dekkes....sukk. Kan ikke si annet enn at jeg er stappmisunnelig på bollene. Long time i mengder....det blir sjeldent men godt når jeg dukker opp på visittene mine?
Dronningen! Skrevet 23. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 23. november 2007 Sjelden og godt ja, akkurat som en gåtur på 3, 5 km for noen kanelboller!! Neste gang skal jeg ha med meg cognac:o) Det blir en lystig tur tenker jeg.... Jeg kan komme til deg og gå tur?
Dronningen! Skrevet 23. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 23. november 2007 Jeg lover kun hyppig latter og kanelboller - sistnevnte må du betale selv! men latteren er gratis:o)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #17 Skrevet 23. november 2007 cognac......wow... Kan du ta med bacardi razz også? så blir jeg sprithappy?? Brunt brennvin blir jeg bare rar av og det vil vi ikke :-) Jeg tar imot med åpne turarmer :-)
Dronningen! Skrevet 23. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 23. november 2007 Bacardi Razz?? Det første som slår ned i meg da er trang badehette, sånn ca rett over forhuden! ( det er den som sitter i panna!)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #19 Skrevet 23. november 2007 neeeeida...bacardi razz sikrer godt humør i mengder, og når man blir sveiseblind så er det igrunnen bare kult. Trang badehette kan forekomme, men slik jeg opplever det så blir den hundre ganger verre av cognac phylla....
Dronningen! Skrevet 23. november 2007 Forfatter #20 Skrevet 23. november 2007 Inviter meg til byen mellom de syv fjell og jeg tar cognakkfylla på fredag og Razzen på lørdag.... (Det hørtes forferdelig stygt ut!)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #21 Skrevet 23. november 2007 det er deal! kom til fjella, og vi skal ta tidenes kule. (neeeeida... å ta razz er fryktellig undervurdert og ikke stygt overhodet!!)
Gjest Skrevet 24. november 2007 #22 Skrevet 24. november 2007 Kan godt starte tidligere, møtes rundt kanelbollene rundt elleve, kanskje? Antar det er trivelig venting der uansett, så den som kommer først får bare dytte litt kanel i mathullet i mens!
Gjest Skrevet 24. november 2007 #23 Skrevet 24. november 2007 Er ikke det meningen da, at vi skal levere barna til Mg1 slik at hun tar med seg ungene og vi koser oss med namnam?
Gjest Skrevet 24. november 2007 #24 Skrevet 24. november 2007 Et øyeblikk her nå leste jeg "koser oss med mannen".
Gjest Skrevet 24. november 2007 #25 Skrevet 24. november 2007 He he.....det hadde vært noe, men først tur med namnam også får vi tar for oss mannen en senere anledning=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå