Gå til innhold

ingenting i dag heller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel jeg trøster meg med Steven Seagal film, rå makt og EN MANN REDDER ALLE film;)

Håper lille nurket føler for å komme til oss snart, begyner virkelig å bli sliten....noen som kjenner no rier/kynnere i kveld da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åja kynnere er det nok av-men det har det også vært de siste 3 månedene.

Har litt verk i ryggen og litt murringer i magen, men det har jeg også hatt den siste uka,så har ingen forhåpninger, men håper jo likevel:)

Når har du /hadde termin?

Jeg har til søndag..

Skrevet

Termin i dag jeg*sukk*

Men er vist ikke meninga at jeg skal bli mamma i dag heller*grine*

Har en deeeel kynnere i dag..også noe som er vondt men ingenting som gjør at jeg må stoppe opp med det jeg gjør...vurdere å gå meg en tur før jeg legger meg...eller gå opp og ned trappa vår:P

Skrevet

Høres jo ut som en plan, om ikke annet for å få litt trim så du sover godt i natt:)

Har innstillt meg på 2 ukers overtid, så får alt før det bli en bonus:)

Skrevet

ikke dumt må jeg si, jeg har ventet på baby siden 11.11(mens termin) hehe det er så klart dumt men har hele tiden trodd at jeg føder før termin...*dumme meg*

Skal til JM på tirsdag og se etter modning osv. men håper jeg slipper da....hvs så sender hun meg til sykehuset for kontroll...er litt nervøs for å gå over termin....

Skrevet

Jeg har masse kynnere, men går ikke over til å bli noe mer. Trimmet opp noen bakker før i kveld, og tok en kjøretur over de få humpene vi fant. Skjønner ikke at folk klager sånn på veiene her på vestlandet ihvertfall, vi har jo problemer med å finne humper og hull i veien jo!

Tenkte å prøve å få meg litt søvn snart, så kanskje jeg våkner til rier :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...