*1+1=2 små* Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Vel jeg trøster meg med Steven Seagal film, rå makt og EN MANN REDDER ALLE film;) Håper lille nurket føler for å komme til oss snart, begyner virkelig å bli sliten....noen som kjenner no rier/kynnere i kveld da?
lillespirenmin Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 åja kynnere er det nok av-men det har det også vært de siste 3 månedene. Har litt verk i ryggen og litt murringer i magen, men det har jeg også hatt den siste uka,så har ingen forhåpninger, men håper jo likevel:) Når har du /hadde termin? Jeg har til søndag..
*1+1=2 små* Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Termin i dag jeg*sukk* Men er vist ikke meninga at jeg skal bli mamma i dag heller*grine* Har en deeeel kynnere i dag..også noe som er vondt men ingenting som gjør at jeg må stoppe opp med det jeg gjør...vurdere å gå meg en tur før jeg legger meg...eller gå opp og ned trappa vår:P
lillespirenmin Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Høres jo ut som en plan, om ikke annet for å få litt trim så du sover godt i natt:) Har innstillt meg på 2 ukers overtid, så får alt før det bli en bonus:)
*1+1=2 små* Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 ikke dumt må jeg si, jeg har ventet på baby siden 11.11(mens termin) hehe det er så klart dumt men har hele tiden trodd at jeg føder før termin...*dumme meg* Skal til JM på tirsdag og se etter modning osv. men håper jeg slipper da....hvs så sender hun meg til sykehuset for kontroll...er litt nervøs for å gå over termin....
Gjest Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Jeg har masse kynnere, men går ikke over til å bli noe mer. Trimmet opp noen bakker før i kveld, og tok en kjøretur over de få humpene vi fant. Skjønner ikke at folk klager sånn på veiene her på vestlandet ihvertfall, vi har jo problemer med å finne humper og hull i veien jo! Tenkte å prøve å få meg litt søvn snart, så kanskje jeg våkner til rier :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå